ZOZ, 5 heren die verder tellen

Nou ken ik best liedjes met vijf erin.

Vijftien miljoen mensen
Over 25 jaar

De linken plaats ik nu maar, want ai ik ken best wel liedjes met getallen erin, maar ze zijn toch niet zo talrijk..

Vandaag laat ik maar eens 5 heren tellen, alhoewel zo komen niet verder dan 3. Maar vooruit ze heten wel The Jackson five. Gaan jullie mee terug in de tijd, het nummer is van 1970. Ver voordat ik met zwijmelen begon, ik werd in 1970 namelijk 2. Maar ik begon wel aan een nieuw avontuur met dank aan mijn ouders, we verhuisden van een flat 6-hoog in de buurt van Den Haag naar de Achterhoek. Waarmee een geheel nieuwe taalervaring voor me werd geopend.

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

9 reacties op ZOZ, 5 heren die verder tellen

  1. Marja zegt:

    Ja, het is je weer gelukt. 😉

  2. Ik zie in gedachten altijd Pa Jackson met een zweep achter in de coulissen…. Maar ze waren al goed van zichzelf.

  3. Dwarsbongel zegt:

    Toen waren het nog schattige kindertjes, ondanks de stuwende leiding van pa. Toch niet echt mijn muziek…

  4. Wat een leven moeten die 5 gehad hebben hè? Jonge talentjes…

  5. ria zegt:

    Ze waren goed. Pa had ze goed onder controle.
    Lieve groetjes, Ria

  6. gewoonanneke zegt:

    Wat leuk dat je iedere keer een nummer in je songs zoekt, grappig.

  7. Ik was toen 3, Helemaal niet bezig met muziek an sich nee, maar wel zingen hoor, eindeloos zingen 😉

    gr Bibje

  8. Plato zegt:

    Leuk nummer Min. Mijn broer zou hier helemaal gek van zijn geweest. Maar ja…
    Ik was toen meer in Jim Reeves en zo. Maar toch… de Jacksons zingen over de genres heen, in feite. Dank je wel.

  9. jokezelf zegt:

    Leuk nummer. En ik zie inderdaad ook steeds die horror ouders voor me als ik die jongens hoor zingen, net als Gusta.

Geef een reactie

