ZOZ 104: Vier

Bij het getal komt gelijk een echt klassiek stuk de 4 seizoenen van Vivaldi bij mij naar boven.
Heb ik al eens verteld dat muziek voor mij geen woorden nodig heeft om bij weg te zwijmelen.
En dan kom ik met dank aan youtube daar gelijk een voorbeeld van tegen

En omdat nu ook een nummer van The four seasons in mijn hoofd zit krijgen jullie die er als bonus voor dit weekend bij

En nee, ik had geen idee wat vier me aan muziek zou brengen, maar ik geniet met volle teugen!
Een heel fijn weekend. Kijken of ik nog door kan tellen volgende week..

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

9 reacties op ZOZ 104: Vier

  1. Marja zegt:

    Dankjewel voor die bonus. Ik ben benieuwd hoever je nog kunt tellen met muziek.

  2. Plato zegt:

    Miles Davis is natuurlijk een grootheid. Ik ben alleen niet zo van de Jazz. Misschien ben ik er wel te simpel voor. The four Seasons vond ik mooi. Heb ik daar nou nog een plaat van op zolder liggen? Weet ik eigenlijk niet. Maar goede keus hier. Erg leuk.

    Min, nog van harte bedankt voor je kaart. Ik was verrast. En leuk dat je ook nog bij R. bent geweest. Ze was er zo blij mee.

  3. aaaah The Four Seasons, een Dirk-muziekje(mijn vader) dat is even genieten!!! Thanx
    gr Bibje

  4. wow!!! Da’s ff genieten hier zeg, dank je wel! Heb je in onze muziekkast gestruind?

    Overigens…. met het schaamrood op de kaken, realiseer ik me nu ik hier ben, dat ik helemaal vergeten ben je te bedanken voor je mooie post! Het heeft me ontroerd en hij staat nog steeds naast mij, op nog geen meter afstand, te pronken!! Dank je wel!!!

  5. Miles en Frankie Valli , beiden top! Fijn weekend!

  6. Mijn geluksgetal :-).
    Muziek van lang geleden… leuk !

  7. corry zegt:

    Och wat een heerlijke muziek. De eerste is uit het jaar dat wij trouwden. Logisch dus dat ik dat mooi vind. Dankjewel.

  8. gewoonanneke zegt:

    Gouwe ouwe deze allebei. Miles Davis vind ik altijd van die club muziek, daar speelden ze ook altijd op de achtergrond dit soort muziek.

  9. Dwarsbongel zegt:

    De bounus van de 4 seasons is inmiddels blijkbaar geblokkeerd/ offline gehaald wegens auteursrechten, maar het geluid zit wel ergens in mijn hoofd.
    Miles Davis behoort niet tot mijn dagelijkse kost, maar valt wel binnen mijn waardering. Zeker met Art Blakey, die ik ooit in een “drum duel” gezien heb op een Duitse TV-zender. Met twee trommels en een bekken swingde hij Ginger Baker met zijn hele ketelfabriek van de mat…

Geef een reactie

