Zoz, even doortellen ;-)

Bij 1 wist ik gelijk welk artiest erbij hoorde, twee verbaasde me met mogelijkheden en bij drie wist ik het liedje ook.

Alleen vandaag ruimde wij eindelijk de puin op die wij vlak voordat het mooie weer begon.
Hopelijk nu ook weer wat meer tijd om blogs te plaatsen.

Wens jullie een heel fijn weekend.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

3 reacties op Zoz, even doortellen ;-)

  1. ria zegt:

    Wat een pracht nummer heb je uitgekozen.Hier zwijmel ik helemaal bij weg, heerlijk om uren te luisteren naar Lionel Richie
    Jammer dat ik je naam niet bij de groep zag.Was toen net klaar met zwijmelstukje.
    Fijn weekend,
    Lieve groetjes, Ria

  2. Marja zegt:

    Zalig nummer. Weet je al wat je met nummer vier gaat doen?

  3. the Commodores…hun “Still” was een van mijn eerste singeltjes. Ik vond hun ballads prachtig. De rest van hun muziek kon me niet zo heel erg boeien….maar dit…zucht zwijmel….
    gr Bibje

Geef een reactie

