ZOZ, aanhaaklied nummer 1

Bij het 101e ZOZ dacht ik hé tot hoever kan ik met nummers tellen.
En de zanger van dit eerste lied werd de laatste tijd veel door ons genoemd.
Niet dat wij zijn muziek draaiden.
Nee, het kapsel van één van onze katten leek wel wat op een rastakapsel.
En terwijl sommige mensen zich zorgen maakten dat ik me wat minder liet horen, was juist de gezondheid van Kaatje niet helemaal in orde.
Ze kreeg een kuurtje en mag de rest van haar leven medicijnen slikken zodat haar tanden gepoetst worden.

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

8 reacties op ZOZ, aanhaaklied nummer 1

  1. Marja zegt:

    Zalig nummer en sterkte met de kat.

  2. Rianne zegt:

    Genieten dit nummer.
    Sterkte met Kaatje..

  3. Ik was nooit zo’n regea fan vroeger, maar ga dit wel steeds meer waarderen. Is vast iets met jeugdsentiment ofzo 😀

    fijn weekend(ook voor Kaatje)

    http://www.bibje.blogspot.nl/2014/10/zwijmelen-op-zaterdag_18.html

  4. gewoonanneke zegt:

    Mooi nummer, niet om een cd achter elkaar te horen maar sommige van Bob Marley zijn echte topper. Het beste met Kaatje.

  5. Beterschap met Kaatje. Dat heeft niet iedereen hoor, een rastakat.
    Ik hou wel van deze muziek hoor!

  6. Heb naar Catwatch 2014 op de BBC gekeken, maar geen rastakat gezien. Je hebt dus een unieke kat 🙂 Heerlijk nummer van meneer Marley.

  7. Plato zegt:

    De muziek is niet mijn favoriet.
    Maar ik hoop dat Kaatje snel weer opknapt.
    En dat je de weg naar Platoonline zal weten te behouden.
    Vooral dat.

  8. Dwarsbongel zegt:

    Ik wens jullie een kattige beterschap! 😉
    Een van de mooiste songs van Bob Marley. Hij is een muzikale held, en ook een emancipatorische voortrekker voor het Jamaicaanse volk. Ik vind zijn muziek, voorzover ik die ken, aangenaam en aanstekelijk.

Geef een reactie

