Zwijmelen op zaterdag, theater en dansen i.v.m. de 100e ZOZ

Vandaag is een speciale dag, de 100e zwijmelen op zaterdag van Marja en dat vink ik een mooi moment om van de dansvloer af te gaan en naar het theater te gaan.
Gisteravond zag ik de 24e theatershow van Jeans, Tropical Heat en ik heb genoten.
Maar ik kom bij een ander theaterdier uit als ik op honderd zoek en met een liedje dat ik nog niet kende van hem.

Wel heb ik hem al eens, met dank aan een uitje van een werkgever, samen met collega’s in Rotterdam zien optreden.
Grappig genoeg zongen gisteren de mannen van Jeans ook een nummer van hem
En ja dat liedje ging over een dans..

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

6 reacties op Zwijmelen op zaterdag, theater en dansen i.v.m. de 100e ZOZ

  1. Marja zegt:

    Leuk. Ik kende dit nummer ook nog niet. Wel de tweede natuurlijk.

  2. je was erbij dus 😉 Gave show he?!

    Mooie bijdrages ook weer vandaag.

    Fijn weekend

  3. We weten dat André van Duyn mooi kan zingen in het Nederlands. Goede keus die eerste.
    Fijn weekend. Groetjes van ons.

  4. André is een prima zanger! Mooi!

  5. Let’s party! Op ieder sambaballenbal daar is het bal!

  6. Dwarsbongel zegt:

    Ik vind knap hoe André kan omschakelen tussen doldwaas en sfeervol, Dat komt in jouw keuze wel terug…

Geef een reactie

