Zwijmelen op zaterdag, weer op de dansvloer of toch niet?

Ik heb wat zwijmelen op zaterdagen gemist, maar ik kan het dansen en toch ook het bloggen niet missen. Wham, goh daar heb ik wat op gezwijmeld met Ann en Patt.

Maar ook deze heren vonden we helemaal tof.

Niet gedacht dat ik daar vandaag mee voor de dag zou komen twee muzikale herenduo’s.
Als tiener wilde ik ouder worden.
Ik ben nu stukken ouder, grijzer en ik heb echt al een tijdje niet aan één van deze muzikale heren gedacht.

Veel liefs en een prettig weekend,
Min

 

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

8 reacties op Zwijmelen op zaterdag, weer op de dansvloer of toch niet?

  1. Marja zegt:

    Dankjewel. Heerlijke nummers. De eerste kwam al eens voorbij.

  2. gewoonzoalsikben zegt:

    Leuke keuze ,ik vind ze alle twee goed
    Gr Elisabeth

  3. Nouhou…. George Michael… Daar denk ik nog steeds dagelijks aan hoor :-). Careless Whisper is wat mij betreft de zwijmel der zwijmels. Toen Marja ooit begon met deze rubriek was dit één van de eerste platen die ik plaatste. Ik vind het nog steeds een prachtige plaat!

    Modern Talking, daar had ik dan weer niets mee. Mietjes vond ik dat. Alsof George&Andy dat niet waren haha….

  4. gewoonanneke zegt:

    Leuk om weer eens te horen. had ze ook al heel lang niet gehoord.

  5. wahahaha George Michael….ik vond hem vreselijk…als man dan hè, echt niks, niet mijn tiep hahaha, wist ik veel. En de muziek was eigenlijk no-go voor het pinky punky dat ik was. stiekum zwijmelde ik wel degelijk hierbij hoor, stiekum!
    Modern Talking vond ik pas echt vreseijk, mietjes ja wat je zegt Natasja, die stemmetjes ieuw.
    En dat scoorde nog hits ook, je snapt het niet.( maar stiekum zat ik net wel weer te genieten ahum)

    Andy was trouwens gewoon getrouwd hoor , met die donkere van Bananarama. Geen idee hoe dat bij de heren van Modern Talking zit trouwens hihi

    gr Bibje

  6. Dwarsbongel zegt:

    Van deze twee nummers herinner ik me alleen de saxofoon uit het eerste. De opvouwbare dames die daar getoond worden zijn nooit eerder binnen mijn gezichtsveld gekomen. Het tweede nummer was ik vrij snel klaar mee: geen herinnering, en het is zó slecht geplaybacked dat ik het genant vind…

  7. Plato zegt:

    Ouder en grijzer? Maar je bent toch nog een jonge blom, Meermin. Wie heeft je dat allemaal wijsgemaakt. Niks daarvan. Je bent in de kracht van je leven, je hebt een prachtig hoofdje en je zit vol plannen. Houd die gedachte vast.

  8. meninggever zegt:

    Onlangs nog, een leuk feestje voor om en nabij even oude vriendjes, in een zaaltje met DJ en moderne muziek, lekker staan dansen. Niet dat ik dat goed kan, maar ik trek me er niks van aan. Gewoon doen, ook al was ik dan intussen een van de ouderen tussen de jongeren….

Geef een reactie

