ZOZ; aanhaakliedje 8

Nou hier werd al een tijdje niet gedanst, dus wat komt er bij you tube als ik ingeef keep on dancing? Dan gaan de volgende mensen dansen op Keep on Dancing:
Jim Nabors, Andy &Don Knotts, in The Andy Griffith Show,
Don Adams & Barbara Feldon, Get Smart,
Carolyn Jones & Ted Cassidy, The Addams Family,
Jill St.John & Adam West in Batman,
Barbara Eden & Larry Hagman in I Dream Of Jeannie,
Mary Tyler Moore & Dick Van Dyke in The Dick Van Dyke Show.
Patti Duke,  The Patti Duke Show
Elizabeth Montgomery as Serena in Bewitched
Gale Gordon in The Lucy Show, Lucille Ball
Alan Hale & Tina Louise in Gilligans Island,
Sally Field as Gidget,
Ray Walston & Bill Bixby in My Favorite Martian,
Julie Newmar, Peter Tork  in The Monkees (with Mike Nesmith, Davy Jones & Micky Dolenz)
Cathy Garver &Brian Keith in Family Affair,
David McCallum in The Man From UNCLE
Angela Cartwright & Billy Mumy then Jonathan Harris in  Lost in Space,
Alan Young in Mr. Ed,
Irene Ryan, Donna Douglas,in The Beverly Hillbillies,
Fred Gwynne in The Munsters.

Dus hier komt mijn bijdrage waardoor ik weer verder ga dansen met Zwijmelen op zondag.
U mag nu inzetten over welke mannen in deze clip ik graag zwijmel..

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek. Bookmark de permalink .

8 reacties op ZOZ; aanhaakliedje 8

  1. Je hebt een lekker nummer uitgezocht, dit Keep On Dancing van The Gentrys. Kwam op 13 november 1965 de Top 40 binnen, stond er ‘slechts’ 4 weken in en de Hoogste Positie was de nummer 33. Vooral in de auto ben je geneigd het gas wat dieper in te trappen 😉 .

  2. Marja zegt:

    Heerlijk nummer. Wat een grappige clip.

  3. ah je bent er weer, leuk!
    je bijdrage is ook niet te versmaden 😉

    Fijn weekend.

  4. gewoonzoalsikben zegt:

    Heerlijke muziek met een heel leuk filmpje erbij .Ik kon niet stilzitten bij deze muziek!!

  5. Mijn vader was niet van het dansen maar wel van dit liedje, zo grappig 😉
    Dus dansten wij wel voor hem haha

    gr Bibje

  6. Dwarsbongel zegt:

    Al ben ik geen danser, toch heeft de muziek ook voor mij een nostalgisch tintje!

  7. Trees zegt:

    Ik ben altijd in voor een dansje hoor Min!

  8. Plato zegt:

    Ja, op wie zwijmel je nu? Kweenie. Maar de muziek is leuk ook al dans ik als een kreupel paard met te kleine hoefjes.

Geef een reactie

