ZOZ, aanhaakliedje 7 (dansliedje 4)

Twee weken geleden zette ik de engelse wals op mijn blog en ik zal nu even opmerkelijke dingen melden die me sindsdien overkwamen. Er kwamen geen doedelzakken of mag ik deze dans van u vragende mensen op mijn pad maar wel:
Ging ik gewoon 4 dagen per week naar mijn werk.
Organiseerde ik een feestje en werd hartelijk bedankt voor het organiseren hiervan.
Ging op mijn werk een schoen van me kapot, om brokken te voorkomen de rest van de dag maar vrij genomen.
Kocht ik wel een nieuwe schoudertas maar nog geen nieuw paar schoenen.
Poetste de schoenen die ik nog wel in mijn kast had staan.
Zag ik van de week ineens dat er in een kledingstuk dat ik aanhad gaten zaten.
Dit kledingstuk dus ook maar weggedaan.
Werd er weinig puin geruimd in ons huis, met dank aan het mooie weer.
Schreef ik elke dag wel 4 bladzijdes minimaal, maar geen enkel blog (is jullie vast opgevallen)
Vroeg me af waarom die draak en dan ook nog met zomerzotheid me zou gaan melden.
Want tja, ik weet soms ook niet hoe ik aan de woorden en de richting kom van de invalshoek.
Zette ik vervolgens ook nog niets eens jullie linken (dat ga ik zo doen!)
Ging vorige week zaterdag naar het feestje van mijn ouders, deed een zondag daarna bijna niets.
En nu is het alweer zaterdag. En vandaag maar een nieuw dansliedje hier neer zetten.
Eerst Marja maar feliciteren met de 90e zwijmelen op zaterdag en ik hoop dat jullie dit net als ik een leuk feestelijk liedje vinden, maar aan de andere kant zou het ook best een draak kunnen zijn vol zomerzotheid ;-).

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek. Bookmark de permalink .

9 reacties op ZOZ, aanhaakliedje 7 (dansliedje 4)

  1. Marja zegt:

    Dankjewel, zomerdraakje.

  2. Vlasje zegt:

    Beettje allergies voor dit liedje, helaas.

  3. Trees zegt:

    Ik vind het een draak, maar ik heb er wel herinneringen aan πŸ˜‰

  4. gewoonzoalsikben zegt:

    Ja hoor ik word er nog altijd vrolijk van !
    Gr Elisabeth

  5. Melody zegt:

    wel vrolijkmakend …al is het dan niet helemaal mijn muziek.

    Fijn weekend.

  6. Dwarsbongel zegt:

    Zeker vrolijk, en ik denk dat het geschikt is als zomerhit! Ik denk dat ik een andere uitvoering wel eens gehoord heb.

  7. gewoonanneke zegt:

    ACh het is zomer, komkommertijd overal en dat is toch prima. Vrolijk nummer.

  8. zo fat was een hele opsomming zeg..
    en dan als klapper de macarena!

    kom ik vandaag niet meer vanaf hΓ¨ πŸ˜‰

    gr Bibje

  9. Plato zegt:

    Leuk liedje. Ik probeerde vrolijk aan te haken bij je stukje maar van je stukje snap ik een aantal dingen niet, zoals die draak,die zomerzotheid, de doedelzakken en waarom je bijvoorbeeld zegt waarom je iets niet gedaan hebt. Dan ga ik nadenken van ehhh ben ik nou gek of wat heb ik dan gemist of maakt zij zo van die gedachtesprongen… en daar kom ik dan niet uit. Ik kan daar zo in blijven hangen he πŸ™‚

Geef een reactie

