ZOZ: Aanhaaklied 6,

Vandaag ga ik maar terug naar de tonen van mijn eerste danslessen, waar het zwijmelen vooral bestond uit de hoop dat de leukste jongen me zou vragen om met hem te dansen.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

6 reacties op ZOZ: Aanhaaklied 6,

  1. Marja zegt:

    Ach ja, de Engelse wals. Toch? Pure nostalgie.

  2. Een super keus. Het komt wel uit DECEMBER 1977 en wij willen graag genieten van de zomer hier in Nederland. Nummer meteen gedownload voor op onze beider iPads. Fijn weekend.
    Salu2 Albert en Mara

  3. Laatst was er op de radio een vraag gesteld: wanneer werd je je als kind voor het eerst bewust van popmuziek. Ik kwam uit bij dit nummer. Mooie zwijmel.

  4. Dwarsbongel zegt:

    Ik ben me geheel onbewust van dansritme’s, maar word meer ge├»nspireerd door klanken en melodi├źn. Dit was voor mij een moment, waarop popmuziek en doedelzakken op een fantastische manier samenvloeiden.

  5. Wat leuk om deze weer eens te horen!

  6. Trees zegt:

    Een van de weinige nummers van Paul waar ik niks mee had. Maar een Engelse Wals erop dansen was heerlijk!

Geef een reactie

