De toeschouwers (deel 1)

De Wijchense Schone had de vraag van de Haarlemse Jopen met een volmondig ja beantwoord. Natuurlijk ze waren welkom in haar kleine stulpje, als ze graag de vierdaagse mee wilden maken, dan wilde zij hen wel unieke dingen laten zien, proeven en horen in de dorpen / steden die met de Vierdaagse van Nijmegen te maken hebben.

Op dag 1, maandag 14 juli schonk ze met een glimlach een lokaal biertje in.
Gelukkig hadden de Haarlemse Jopen ook hun eigen gerstenat meegenomen.
Ik hoop dat deze toeschouwers me met minimaal 50 woorden laten weten hoe hun ervaring was op dinsdag 15 juli. Ik hoop dat ze in ieder geval even naar Paul de Graaf gaan kijken, want op 16 juli zingt hij  zijn vierdaagselied live.

Ik geef de tip dus door aan de Wijchense Schone en de Haarlemse Jopen en aan alle andere mensen in de omgeving van Nijmegen.

http://www.pauldegraaf.nl/

En deze blog dank ik dan aan het feit dat ik bij de slijter hier ter plaatse bier zag staan van de brouwerij Wijchense schone,  die ik gelijk koppelde aan een ander best bekend bier dat ik nog ken uit mijn Haarlemse periode: Jopen
Voor de beide sites dien je wel achttien te zijn om ze te bezoeken, dat dan weer wel.

http://wijchenseschone.nl/over-ons/

http://www.jopen.nl/over-jopen-bier/

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

3 reacties op De toeschouwers (deel 1)

  1. gewoonanneke zegt:

    Lijkt me zo leuk om eens een keer te gaan kijken maar helaas ook dit jaar zit mijn agenda weer stampvol…………

  2. ria zegt:

    Vanaf gistrenavond tot ca. 23.00 uur en vandaag vanaf vanmorgen héél vroeg word ik doof van muziek helicopters enz…Laat lopen, laat lopen, geef mij maar de rust.

    Lieve groetjes, Ria

  3. Plato zegt:

    Klinkt leuk en overvloedig, vooral dat gerstenat.

Geef een reactie

