ZOZ, aanhaaklied 5

En weer dringt een ander lied voor, een lied van een artiest die ik nog niet kende tot vrijdag 11 juli.
Maar goed, ik had nog niet aan tapdansen of aan jazz gedacht, dus ik ben dankbaar dat ik dit met dank aan het North Sea Jazzfestival dat dit weekend plaatsvind zag. Gaan we volgende week weer verder met dansen.
Maar aangezien ik aan het zappen was op tv weet ik niet meer welke zender de inspiratiebron was 😉

Ik vind het een prachtig nummer, lekkere zwijmelstem en -muziek, en nee dat tapdansen daar heb ik geen kaas van gegeten. Kijk voor meer zwijmelnummers bij Marja.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

8 reacties op ZOZ, aanhaaklied 5

  1. Trees zegt:

    Nou, er wordt gedanst en daar gaat het om toch? Ik vind dit concept wel grappig trouwens! Een fijne zwijmelzaterdag gewenst!

  2. Marja zegt:

    Het swingt de pan uit. Zo ga ik voortaan ook het aanrecht afnemen. Haha.

  3. Ik heb nog een tijdje getapt toen ik op ballet zat. Was onderdeel van de folkdansen….maar jee wat is dat vermoeiend zeg. Heel leuk om te doen en een hele goeie cardio maar poeh…wat was ik altijd moe daarna 😉

    Fijn weekend!
    Gr Bibje

  4. Melody zegt:

    leuk man, tapdansen, alleen heb je wel een mega conditie nodig en die heb ik tegenwoordig niet meer .

    Fijn weekend.

  5. gewoonzoalsikben zegt:

    Ja hoor zo ben ik ook altijd in de keuken bezig .Een leuk filmpje en de muziek is best wel leuk om eens te horen !

  6. Die kunnen swingen! Wat een leuke keuze!

  7. gewoonanneke zegt:

    Knap gedanst, niet helemaal mijn muziek moet ik zeggen.

  8. Dwarsbongel zegt:

    Grappig! Lijkt mij dat de muziek echt naar het dansen is toegeschreven. Leukste: dat kapsel dat Mickey Mouse oortjes suggereert…

Geef een reactie

