ZOZ, aanhaaklied 4

De liedjes die wij op ZOZ plaatsen worden al een tijdje leuk aan elkaar gebreid door Ria.
Ik zie er soms een hele polonaise in.
Ja want met zulke muzikale (log)vrienden is het tijd voor de voetjes van de vloer.
Ieder danst op zijn of haar eigen wijze, wilt u samen als paar dansen, dan mag dat ook, in formatie of juist totaal uit de maat dat maakt niet uit.
En als ik dan even voetballen en dansen aan elkaar verbindt is er maar één liedje waar ik op wil dansen en dat is deze:

Dit zijspoor heb ik genomen omdat er al te goed geraden werd welke aanhaaknummers er nog konden komen en in de ketting die ik met heel veel liedjes over vrienden / een vriend in allerlei talen was ik nog niet op een zangeres uitgekomen.
Een loftrompet trouwens voor Joke die de route al goed verwoordde met nummers waar ik (nog niet) aangedacht had, maar met dank aan de tip van Natasja die na Joe Cocker het nummer Joe van Jimi Hendrik voorstelde kwam ik op het door mij gekozen zijspoor uit.
En dan gelijk met een zangeres, die voor mij voetballen en dansen verbindt.
Voor hen die echt helemaal niets om voetbal geven heb ik voor vanavond wel een logleestip : Rietepietz

En vanochtend bij het boodschappen doen, hoorde ik al het nummer dat ik volgende week ga plaatsen…

Deze zaterdagse invulling van mijn blog is trouwens 86 zwijmelen op zaterdags geleden aangezwengeld door Marja, als je mee wil doen zet dan bij haar je link 😉

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

9 reacties op ZOZ, aanhaaklied 4

  1. Marja zegt:

    Een heerlijk aanstekelijk aanhaaklied. Ook leuk dat je die linkjes plaatst naar onze blogmaatjes.

  2. Vlasje zegt:

    Ze zingt goed, maar ik hou niet erg van dit soort artiesten. Maar wens je een fijne week, hoor.

  3. Melody zegt:

    Je verhaal is prachtig, het koppelen van wat anderen doen aan wat jij doet vind ik ook heel knap, dat van die ketting was mij niet opgevallen en ik moet je eerlijk bekennen dat ik het ook niet begrijp al doet dat er natuurlijk niets toe.

    Met deze zangeres heb ik niets, noch met haar muziek maar in jouw verhaal past het dan weer wel/

    Fijn weekend,

  4. Deze sluit prima aan bij onze tweede clip van Loona. Nietszeggend allebei, maar wel nummers waar je vrolijk van wordt als de zon uitbundig schijnt. En …….. dat doet ie in Los Boliches.
    Salu2 A&M

  5. gewoonzoalsikben zegt:

    Een heerlijk en vrolijk zomers nummer
    Gr Elisabeth

  6. Frederique zegt:

    Ik sluit mij bij Elisabeth aan. heerlijk nummer!

    Liefs Frederique

  7. gewoonanneke zegt:

    Heel hartelijk bedankt voor dit nummer haha, kreeg het echt mijn hoofd niet meer uit heel de dag en vond dat helemaal neit erg zo’n vrolijk nummer.

  8. Plato zegt:

    Leuke meezinger en meeswinger. Ik heb er geen CD’s van maar het is leuk om te horen.

  9. Och, m’n dochter kon hier zo leuk op dansen, een paar jaar terug. Leuk zijsprongetje!

Geef een reactie

