ZOZ: aanhaaklied 3

Ik had al een aantal liedjes aan elkaar gehaakt op voorhand.  En inderdaad kwam daar eigenlijk Queen weer een keer om het hoekje kijken.

Ik had nog helemaal niet aan het Goede Doel gedacht, die voeg ik toe ergens onderweg aan mijn lijstje Jokezelf.

Om nu te voorkomen dat ik weer bij Queen uitkom en de ketting als het ware sluit, neem ik nu de afslag die Natasja voorstelde en zet Joe Cocker in, want heerlijk (zwijmel)nummer en alweer een tijdje niet gehoord.

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

12 reacties op ZOZ: aanhaaklied 3

  1. Marja zegt:

    Dankjewel. We haken vandaag weer bij je aan.

  2. gewoonzoalsikben zegt:

    Blijft een heerlijk nummer om te luisteren!!
    Elisabeth

  3. jokezelf zegt:

    Ik ben niet zo van Joe Cocker en zijn muziek, maar smaken verschillen gelukkig. Qua aanhaakmuziek denk ik aan Mother’s little Helper van de Rolling Stones, of aan Dennie Christian met de Marsipulani (Wij zijn twee vrienden, hoeba hoeba hop),of mogelijkerwijs ook Echte vrienden van Jan Smit en Gerard Joling of Een vriend van André Hazes, of Een vriend zien huilen van Herman van Veen. Enfin, keus genoeg ;-).

  4. Trees zegt:

    Ik ben wel een fan van Joe Cocker en dit nummer past heel mooi in je rijtje!
    Zwijmelze vandaag!

  5. Haak jij maar vrolijk verder hoor, ik hang mezelf wel aan 1 van jouw oogjes en dein dan lekker mee

  6. Dwarsbongel zegt:

    Schitterend nummer! Overigens ken ik niets van Joe Cocker dat ik wil wegknippen. Wij hebben b.v. Take Me Home laten spelen bij onze trouwplechtigheid.
    Boeiend ook dat hij zijn oude songs nog steeds zó geloofwaardig kan brengen!

  7. Vlasje zegt:

    Klassieker en wat een stem heeft die man toch. Had zelf ook wel een beetje hulp nodig……

  8. rietepietz zegt:

    O ja, echt lekkere “oude” muziek, lekkere rauwe stem daar hou ik wel van!

  9. Jeujjjj!!! Lekker plaatje hè? En ik ben in shock… ik zie een jonge Joe Cocker… ik ken hem alleen maar met grijs haar en baard. Weergaloos, deze opname!
    Dan voor volgende week graag Hey Joe, van Jimi Hendrix… bijvoorbeeld :-).

  10. Plato zegt:

    Natuurlijk vind ik die van de Beatles mooier. Maar hij zingt het wel prachtig. Goeie keus.

  11. Blijft een heerlijk nummer om naar te luisteren!

Geef een reactie

