Invalshoek 60: Verhalenvanger -> Kneedbaar

Virtueel steek ik even de vlag uit voor de 60e Invalshoek.
De eerste 5 waren voor rekening van Plato, maar sinds 20 april 2011 probeer ik jullie te inspireren om creatief aan de slag te gaan met een woord en een invalshoek. En ja, dat mag ook maar uit 1 zin bestaan 😉

Woord: Verhalenvanger
Invalshoek: Kneedbaar

Lees de bijdrages van:
Melody
Min
Ria
Marja

NB.: De kopfoto van mijn blog is gemaakt door Melody

De tekening in de kopfoto is van de spelende filosoof.
Deze tekening is gemaakt op basis van mijn elevatorpitch en wat steekwoorden.
De foto’s zijn gemaakt door Iris Wildeboer en zijn voor mij ook bronnen van inspiratie.

Dit bericht werd geplaatst in Invalshoek. Bookmark de permalink .

4 reacties op Invalshoek 60: Verhalenvanger -> Kneedbaar

  1. Plato zegt:

    Goh ja, dat is al een tijd geleden. Sindsdien heb ik al meer ideeën gehad die ik weer snel aan anderen heb overgedaan. Ik kan er niet zo lang mee doorgaan. Alleen de WE is een uitzondering.

  2. ria zegt:

    Het waren toch typische schrijvels van Plato zoals Jordy,Cornelis,Tuinier. Niemand kan dat echt imiteren.
    Hier is mijn bijdrage Min; http://www.rias-weblog.nl/weblog/invalshoekje-60-reismeermin-verhalenvanger-kneedbaar/
    Lieve groetjes, Ria

  3. Marja zegt:

    http://rammelaars2.blogspot.be/2014/06/muziek-vangen.html
    Ik heb er een muzikale draai aan gegeven. Is dat oké?

Geef een reactie

