Zwijmelen op zaterdag: Do nothing Day

Al een tijdje speelt dit liedje door mijn hoofd.
Dat met dank aan Patty Golsteijn die me voorstelde om vandaag eens een dag niets te doen.
Daar schreef ik op 1 juni al het volgende over:

Doe eens een dag niets
Oef hoe doe je dat?
Niets plannen, alleen me time?
Oi, knap lastig dit.
Toch eens een dag proberen.
Het is vast de moeite waard.
Ik, die ene dag niets in plan.
Niets, gewoon helemaal niets.
Gaat een hele belevingsvolle dag worden.
Dag om stil te staan wat ik anders
Allemaal zo plan en daarnaast doe
Yes, I can do it a Do Nothing Day.

En deze dag begon natuurlijk om 6.00 uur. Tot 8.30 uur lukte het me om niets te doen.
Van 8.30 tot 10.30 uur deed ik boodschappen en tot 13.00 uur las ik weer eens een zaterdagse krant van voor naar achteren en ook weer terug.

En omdat het mijn eigen tijd is en ik vooral dingen doe die ik al een tijdje uitgesteld heb, leek een blog schrijven met een liedje me een heel aangenaam tijdverdrijf šŸ˜‰

Wens jullie allemaal een dag toe waarop je niets hoeft.
Ik typ dit nu op mijn laptop terwijl ik buiten zit op het terras, de krant net uit en nog een zee van tijd om niets te doen over.

Ik zal nog wel melden wat ik met die tijd allemaal deed šŸ˜‰

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

11 reacties op Zwijmelen op zaterdag: Do nothing Day

  1. Marja zegt:

    Leuk liedje. Ik hoop dat je geniet van je luierdagje. Fijn weekend.

  2. lucia zegt:

    lijkt me heerlijk. maar voor als nog lukt het mij niet. Er is altijd wel wat op mijn to do list

  3. vlasje zegt:

    Lekker liedje. En nietsdoen, betekent, niet perse op je platte zitten, maar vooral niets hoeven of moeten! Lekker freewheelen!

  4. Melody zegt:

    wow geef mij ook zo’n dag? (vooraalll tussen mijn oren dan alsjeblieft)

    Hopelijk heb je het vol kunnen houden en ervan genoten.

  5. Ik neem regelmatig zo’n dagje,
    natuurlijk ben ik dan al helemaal over de pieps en heb ik het heel hard nodig, maar ik doe het nu, en weet je, het is heeeeeeeerlijk!!!!
    Kan het je aanraden.
    Fijn weekend
    gr Bibje

  6. Frederique zegt:

    Wij hebben vele dagen van niets doen. Maar geef mij maar een druk dagje. Een altijd vakantiegevoel is ook niet leuk.

    Liefs Frederique

  7. Plato zegt:

    Het was vandaag zo’n dagje van helemaal niks op straffe van fors zweten.
    Het nummer klinkt lekker in het oor. Grappig.

  8. Vandaag heb ik zo’n dag…. heerlijk!
    Wat een grappige video, ik word er vrolijk van!

  9. jokezelf zegt:

    Goed liedje! Zo’n dag wens ik iedereen toe. Gezellige muziek erbij, dan lukt het vast wel.

  10. Trees zegt:

    Een lekker nummer hoor! En…? Heb je helemaal niks gedaan? Haha!

Geef een reactie

