Ditjes, Datjes en Dieren

Ja, ik schrijf heus elke dag minimaal een kwartier.
Alleen dat doe ik dan even niet hier.
Nu kan ik natuurlijk melden wat ik sinds 11 mei allemaal zo deed.
Maar dat worden te veel ditjes, datjes, zusjes of zootjes.
En zo kwam ik toch op Zoo, een Dierentuin.
Maandag was ik lekker een dagje in de dierentuin.
Ik genoot van de dieren en aan het eind van de dag gingen de Olifanten in een olifantenmars naar hun nachtverblijf.

Daar dacht ik gisteren nog wel aan, toen ik Kaatje en Mossel in een verblijf wilde hebben waar ze niet graag in zijn.
Kaatje was er op tijd in.Mossel besloot om er maar een leuk spel van te maken.
Het is wit, het zit op de trap en je kunt er niet bij.
Toch poging gedaan en voor ik het wist zat meneertje op de zolder op plekken waar ik echt niet bij hem kon.
Ik had al geprobeerd met eten hem de kamer in te lokken, dat eten at Kaatje op.
Dit keer maakte ik misbruik van de voorliefde van Mossel.
Want hoe eng hij mij ook soms vindt, mannen daar komt hij graag bij in de buurt.
Juan was nog op zijn werk, dus ik liep naar de buren en de grootste vriend van Mossel was thuis.

En ja daar wilde Mossel wel de kamer voor inkomen.
Voor Mossel wist wat er gebeurde zat hij in een verblijf waar hij van hoopte dat hij er niet in hoefde.
En was ik net op tijd voor een afspraak.

Ik hoop dat het met jullie ditjes, datjes en dieren opperbest gaat.
Ga ik nog even nagenieten van het verblijf in de Dierentuin.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

2 reacties op Ditjes, Datjes en Dieren

  1. ria zegt:

    Ik veeg de ditjes en datjes, zusjes en zootjes even bijeen en geniet van jou poezevriendjes
    Lieve groetjes, Ria

  2. gewoonanneke zegt:

    Ja zo moet je ze te slim af zijn. Goed gedaan. Wil binnenkort ook weer eens naar de dierentuin, zin in.

Geef een reactie

