Zwijmelen op zaterdag: Stttt.

Er zijn veel liedjes die het woord stil ( in alle talen) in zich hebben.
En waar kom ik dan met dank aan you tube bij uit, bij Depeche Mode.
Nou bij de muziek van Depeche Mode heb ik zeker gezwijmeld.

Enjoy The Silence

Words like violence break the silence
Come crashing in, into my little world
Painful to me, pierce right through me
Can’t you understand? Oh, my little girl

All I ever wanted, all I ever needed
Is here in my arms
Words are very unnecessary
They can only do harm

Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable

All I ever wanted, all I ever needed
Is here in my arms
Words are very unnecessary
They can only do harm

All I ever wanted, all I ever needed
Is here in my arms
Words are very unnecessary
They can only do harm

All I ever wanted, all I ever needed
Is here in my arms
Words are very unnecessary
They can only do harm

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek. Bookmark de permalink .

12 reacties op Zwijmelen op zaterdag: Stttt.

  1. Marja zegt:

    Lekker nummer. Dankjewel en een fijn weekend.

  2. Trees zegt:

    Helaas niet mijn smaak… Ik zal stil zijn verder 😉
    Een fijne zwijmeldag gewenst!

  3. vlasje zegt:

    Hele mooie tekst! Fijne week!

  4. Nannie zegt:

    zoiets had ik nog nooit gehoord bijzonder.

  5. mooi nummer dat zonder deze tekst niet mooi te noemen zou zijn geweest.

    Fijn weekend, tot maandag.

  6. Ja! Lang geleden dat ik dit hoorde. Leuk!

  7. Ja! Lang geleden dat ik dit hoorde. Leuk!
    Overigens… heb nu pas eens goed de tekst laten doordringen… heel mooi!

  8. Zing ik graag keihard op mee!!!
    !fijn weekend.

    Gr Bibje

  9. gewoonanneke zegt:

    Dit is inderdaad een mooie nummer met en sterke tekst.

  10. Marika zegt:

    Mooi nummer, ken het ook van vroeger, de tekst komt nu pas echt binnen nu ik het lees. 🙂

  11. Dwarsbongel zegt:

    Het is een heel universeel thema, woorden. Muziek klinkt goed, ik heb deze groep eigenlijk nooit echt opgemerkt; wel dat ze bestond, nooit gehoord…

  12. Plato zegt:

    Nooit eerder gehoord of gezien. De tekst lijkt me redelijk standaard. Helaas kan ik de muziek nu niet horen.

Geef een reactie

