Invalshoek 59: Stilletjes -> lichtvoetig

Op 11 mei schreef ik voor het laatst op mijn weblog.
En toen werd het hier heel erg stilletjes, dus het woord voor deze invalshoek was zo gevonden
En ik hoop dat jullie met dat woord lekker lichtvoetig aan de slag kunnen gaan.
Deze invalshoek zal tot 18 juni blijven staan

Woord: Stilletjes
Invalshoek: Lichtvoetig

Lees de bijdrages van:
Melody
Ria
Marja

 

NB.: De kopfoto van mijn blog is gemaakt door Melody

De tekening in de kopfoto is van de spelende filosoof.
Deze tekening is gemaakt op basis van mijn elevatorpitch en wat steekwoorden.
De foto’s zijn gemaakt door Iris Wildeboer en zijn voor mij ook bronnen van inspiratie.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

9 reacties op Invalshoek 59: Stilletjes -> lichtvoetig

  1. ria zegt:

    Het is helemaal stilletjs bij jou, letterlijk en figuurlijk. Ssssssssssst ik ben aan het denken.
    lieve groetjes, Ria

  2. Marja zegt:

    Ik ga het proberen.

  3. http://melodymusic.nl/?p=29430

    Fijn weekend, tot morgen blogs en tot maandag ziens!

  4. ria zegt:

    Ik had WE 300, dan Zwijmelen ,morgen Zing zo anders ,dus maandag of dinsdag hoop ik.
    Fijn weekend ,
    Lieve groetjes, Ria

  5. ria zegt:

    Hier is dan toch nog mijn bijdrage,
    Lieve groetjes, Ria

    http://www.rias-weblog.nl/weblog/invalshoek-54-reismeermin/

  6. Plato zegt:

    Leuk gevonden, Meermin. En er zijn al mooie verhalen verschenen.

  7. meninggever zegt:

    Tja, stilletjes en lichtvoetig, erg vrouwelijke woorden en passend bij iemand die zo met taal bezig is als jij…:)

Geef een reactie

