Twisten

Ja, dames en heren het was een prachtige balavond.
Och wat hebben we genoten van prachtige dansen, dansers en danseressen.
Nog 12 dansparen in de race om deze balavond te winnen.
En daar komt Jenny met de vissenkom waar jullie allemaal jullie dansverzoek in hebben kunnen doen.
Wat zal er uit komen is het iets ouds of juist iets nieuws op dansgebied?
Wordt het Freestyle, Zumba, Jazzballet, nou er zijn vast nog meer keuzes en jullie hebben vast jullie favorieten neergezet.


Dansen het is een belangrijk onderdeel van mijn leven. Ik startte ermee toen ik 7 was en ik vond het denk ik vooral heel leuk omdat ik er dan niet al de tijd met iemand hoefde te praten.
Zonder woorden is er echt genoeg te zeggen. Daarom geniet ik nu zo van de Biodanza-lessen.
Ik heb wedstrijden gedanst als tiener en toen ik het WE-woord van deze maand las bij Plato kwamen er gelijk allerlei andere dansen bij me naar boven. En ja het was niet alleen pais en vree bij het dansen, ik heb op heel wat voeten gestaan en ook een hart van een danspartner gebroken.
Maar goed, terug naar de dansers van de balavond

Nou heren kom maar op de dansvloer met uw dames en we hopen dat jullie in danskostuum niet uitgedaagd worden om nu een klompendans te doen, of te gaan buikdansen, want echt jullie zien er prachtig uit in al jullie glitters.

Goed dames en heren graag uw applaus voor de dansparen van onze dansstudio, ze hebben dit jaar zoals u heeft gezien weer veel geleerd. Niet alleen de 12 die nu op de dansvloer staan, maar ook de anderen die u vandaag hier op de balavond zag van jong tot oud.
En Jenny heeft gekozen, muziek graag maestro:

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

6 reacties op Twisten

  1. Pingback: WE-300 voor april-mei 2014 | Platoonline

  2. Melody zegt:

    gaaf was dat toen, dat wedstrijd dansen…..

  3. Plato zegt:

    Mooi stuk, Reismeermin. Ik kan zelf niet dansen maar ik weet zeker dat jij non-verbaal heel elegant door de zaal zweeft. En dat je daar af en toe op een voet hebt gestaan, dat hoort er gewoon bij.
    Met veel plezier gelezen.

  4. gewoonanneke zegt:

    Een mooi verhaal. Ja dansen was nooit mijn ding althans niet stijldansen. Wel een cursus gedaan ooit. Gewoon lekker los dansen vond ik altijd heerlijk, lekker op het ritme van de muziek.

  5. Dwarsbongel zegt:

    Nee, dansen is niet mijn favoriet, al heb ik, met een eerdere vriendin, op dansles gezeten. Maar als mensen het goed kunnen, vind ik het wel mooi om te zien. De Twist ken ik eigenlijk alleen van de muziek van Chubby Checker…

Geef een reactie

