ZOZ; Zwijmelen op Zaterdag, voor pa en moe ;-)

Elke dag is bijzonder
Elke dag is uniek
Elke dag is waardevol.

Toch sommige dagen lijken bijzonderder.
Het is een verjaardag
Een dag waarop je ooit iemand voor het eerst ontmoette.
Een dag waarop je een jubileum viert.
Een dag waarop je weer terugdenkt aan muziek en je afvraagt hoe komt dat er ineens.

Morgen is een hele speciale dag, nee niet omdat het de 2e zondag is van mei.
Nee, op 11 mei maar dan in 1966 zeiden mijn ouders ja tegen elkaar.
Zij zijn morgen dus 48 jaar getrouwd.
Ja, ik ken(de) mensen die langer getrouwd zijn of waren.

Tot slot het liedje wat mij gelijk bij deze heugelijke dag in mijn hoofd opkwam.
Toch denk ik niet dat ik morgen samen met ze naar de speeltuin ga.
Want vorige week hebben we dat al gedaan, maar heette de speeltuin Disneyland Parijs šŸ˜‰

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

6 reacties op ZOZ; Zwijmelen op Zaterdag, voor pa en moe ;-)

  1. Marja zegt:

    Een dikke proficiat met het jubileum van je ouders. Gaaf dat jullie naar Disneyland Parijs zijn geweest. Wat leuk om dit nummer weer eens te horen. Dankjewel.

  2. Trees zegt:

    Van harte gefeliciteerd met de 48e trouwdag van je ouders! Leuk gevierd in Disney, dat zullen leuke herinneringen zijn! Een fijne dag morgen!

  3. Melody zegt:

    gefeliciteerd Min…. dat ze nog maar veel jubileumdagen erbij mogen krijgen.

  4. Zie ik gelijk die reclame voor me haha….
    zulke speeltuinen zijn die er nog wel???
    Ik wil wel weer eens lekker schommelen hoor. Heerlijk!
    Fijn weekend en morgen een heerlijke dag!!!!!!!!
    Gr Bibje

  5. Grappig…. dit liedje heeft een aantal dagen door mijn hoofd gespeeld.
    Leuk om dit tegen te komen!

  6. Gefeliciteerd. Ik vind het altijd weer mooi als mensen zo lang samen mogen zijn.

Geef een reactie

