Wat voor weer zou het zijn in ..

En terwijl ik jullie hier achterliet met prinsheerlijke muziek, zat ik samen met Juan in onze grote grijze cabriolet met daarachter ons emmertje, de caravan.
Onderweg niet naar Den Haag, nee we hadden met de andere juwelen afgesproken voor een weekje in de buurt van Parijs.
Vorig jaar bezochten we echt Parijs, dit keer bleven we er  buiten.
Pim, Frits en Ida de jongste juwelen gingen vijf dagen naar de Disney Parken.
De ouders, Frits en Louise, gingen elke keer met hen mee.
De overige juwelen (Hilde, Sjoerd en dat stel in die cabrio) gingen twee dagen naar de parken.

En het weer, het viel niet echt tegen.
Tijdens een wandeling zag ik zelfs al vijf zwaluwen.
We hebben heerlijk gegeten, gedronken en tja ik schreef elke dag.

Eens kijken of ik daar de komende tijd hier iets van op het weblog kan zetten.
Kom ik nu eerst maar eens kijken naar jullie weblogs.
Want tja, ik heb weer een behoorlijke lees achterstand.

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

Een reactie op Wat voor weer zou het zijn in ..

  1. ria zegt:

    Ik heb hier de gierzwaluwen gezien, haha. Nu zie ik alleen maar regen.
    groetjes, Ria

Geef een reactie

