ZOZ, Zwijmelen op zaterdag: Prinsheerlijke muziek

Ik verheug me al een tijdje op de bovenstaande titel.

En bij Prinsen denk ik soms aan Prins Carnaval,
Maar vooral aan muziek van Prince
Of van Prinses Stephanie van Monaco.
En Ann en Patt kunnen jullie vertellen dat ik ooit bij een playbackwedstrijd als Prince optrad.

Maar goed met het oog op Koningsdag vond ik toch dat ik toch meer de Hofstad in beeld diende te brengen.
En tja dan is er echt maar één liedje waar ik aan denk.
Een liedje dat ook (met andere liedjes van Annie M.G. Schmidt) met mij mee ging toen ik een jaar in Florida, USA ging wonen en ja dan vraag je het je toch echt wel eens af:

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

8 reacties op ZOZ, Zwijmelen op zaterdag: Prinsheerlijke muziek

  1. Marja zegt:

    Heerlijk nummer. Fijn om weer eens te horen.
    Geniet van het koningsweekend.

  2. lang geleden dat ik dit hoorde….. al heb ik niks met DH is dit liedje niet verkeerd 😉

  3. Met de moderne media is het weten hoe het weer is in Holanda heel makkelijk. Veel moeilijker in de tijd van Jan Pelleboer en de Wereldomroep via de korte golf. Heb jij dat ook bewust meegemaakt? In welk jaar was dat jaartje Florida wonen eigenlijk? Uitstekende keus vandaag. De meeste foto’s ken ik natuurlijk als Indo Rocker die nog regelmatig in Den Haag komt met z’n meisje Mara. Fijn Koningsdag en weekend toegewenst. Salu2 Albert
    P.S. Indo Rockers blijven hun vrouw altijd hun meisje noemen 😉 , ’t Is maar dat je het weet.

  4. ria zegt:

    Ik ken het liedje wel, maar kan het filmpje niet zien.
    Fijne zaterdag,
    Groetjes, Ria

  5. Trees zegt:

    Leuk om weer eens te horen en heel toepasselijk vandaag :-).

  6. vlasje zegt:

    Prachtige tekst, grote artieste. Bedankt voor het plaatsen.

  7. Plato zegt:

    Inderdaad een prachtlied en dan heb ik nog niet eens wat met Den Haag. Maar wel met Annie, Harry en Conny. Allemaal weg. Maar ze laten zoveel moois achter. Gelukkig.

  8. gewoonanneke zegt:

    Ja dat is echt een prachtig nummer. Goeie teksten, had het heel lang niet meer gehoord.

Geef een reactie

