Invalshoek 58: uilskuiken -> wiebelig

Een dag te laat is hier de invalshoek voor de komende 27 dagen.
En op dit moment ben ik een beetje onthand, want de muis kwijt van mijn laptop.

De komende tijd ben ik weinig online, kijk dus vooral bij de reacties of er nieuwe bijdragen zijn gekomen.

En hoe kwam ik op het woord, wel de eerste uilskuikens zijn uit een ei gekomen en tja als ik aan uilskuikens denk, zie ik ze gelijk wiebelen.

Ben heel benieuwd met welke creatieve invalshoeken jullie me gaan verrassen.

Melody

Ikanmas

Ria

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

6 reacties op Invalshoek 58: uilskuiken -> wiebelig

  1. aiii hopelijk vind je snel je muis terug….

    lezen kan je gelukkig zonder muis 😉

    http://melodymusic.nl/?p=28125

  2. Plato zegt:

    Één bijdrage tot nu toe. Hopelijk worden het er meer maar ik vrees dat je dan toch meer bij anderen zult moeten reageren. Mijn ervaring is: een tijdje niet gereageerd en hup, daar kelderen de bezoekjes aan je weblog. Die van Mel was trouwens leuk

    Heb je je muis nou al terug? Anders moet je misschien een val zetten. Maar niet met kaas hoor, met bytes..

  3. smijling zegt:

    dit uilskuiken heeft het klaar te lezen op http://smijlng.wordpress.com

  4. Plato zegt:

    Smijling je hebt je link fout neergezet. Er mist een letter i.

Geef een reactie

