6 jaar op Reis

27 maart, het blijft in mijn ogen een wonderlijke dag.
Op die dag startte ik 6 jaar geleden mijn blog Reismeermin.
Dat ik vandaag mag melden dat dit mijn 912e blog is, is voor mijzelf echt wonderbaarlijk.
Ja, ik hou van schrijven.
Ik schreef me uit een put waarin ik zat.
Ik stond aan waterkanten de natuur te bewonderen.
De natuur maakte zich niet druk over het feit of ik nu wel of niet goed in mijn vel zat.
En langzamerhand durfde ik weer met mijn voeten in het water.
Ik hervond mijn zwemslag op een nieuwe werkplek.

En nu, precies 6 jaar later, ben ik dankbaar voor alles wat op mijn pad kwam.
Nee, ik heb de wijsheid niet in pacht.
Ik weet niet wat vandaag mij brengen zal.
Maar ik ben al 6 jaar langer op reis dan ik in 2008 voor mogelijk hield.
Vanochtend noteerde ik woorden die ik ook in 2008 had kunnen schrijven..
De reis gaat een nieuwe richting in.
Dit keer zitten er geen virtuele bemanning aan boord die de zaak voor mij op kunnen knappen.
Dit keer ben ik zelf de gezagvoerder, reisleider en stuurvrouw.
De reddingsboei richting mijn boek dat al te lang in het drijfzand ligt is uitgegooid.
Maar ik denk niet dat de uitgever het over 6 weken kan publiceren.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

3 reacties op 6 jaar op Reis

  1. Marja zegt:

    Ook proficiat! 😀

  2. welk schip je ook bevaart, ik wens je een behouden vaart toe 😉

  3. tagrijn zegt:

    Op naar de volgende zes jaar!

Geef een reactie

