Weer een jaar erbij

Al jaren vier ik niet echt mijn verjaardag.
De laatste keer was toen ik 40 jaar werd.
Dit jaar was ik op een zaterdag jarig.
En volgens mij komt dat niet zo vaak voor.
Dus wat wilde ik voor mijn verjaardag een lang weekend weg.
Het liefst een eiland.
Zeeland was lang favoriet.
Totdat ik de kans kreeg om naar de Antillen te gaan.
Ja, wat doe je dan?
Te pas en te onpas meldde ik het daarna dan ook aan iedereen.
Een weekend vonden ze toch maar wat kort.
Ik kan dat alleen maar nu ik er geweest ben beamen.
En nee ik had mijn paspoort niet nodig om er te komen.
Ik hoefde niet via Schiphol en nee ik ben ook niet aan boord van een vliegtuig gestapt.

Er is namelijk een heel belangrijk woord voor de Antillen weggevallen.
Bij het zoeken naar een huisje op een eiland kwam ik op een website die huisjes aanboden namens de Friese Antillen.
En het was ook nog op een eiland waar ik nog niet geweest was, op Ameland.

Dus vrijdag vertrokken Juan en ik naar Ameland en het was echt net of we in het buitenland verbleven.
Op de heenweg goot het van de regen, maar op Ameland was het weer beter dan verwacht.
Lekker gewandeld, gegeten en op mijn verjaardag liepen we even op een strandduin.

Dank aan iedereen die op wat voor manier mij met mijn 46e levensjaar heeft gefeliciteerd.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

2 reacties op Weer een jaar erbij

  1. ria zegt:

    Gefeliciteerd, gefeliciteerd en ik hoop dat jullie nog vele vele jaren samen jullie verjaardagen mogen vieren.
    Een extra knuffel,
    RiaXXX

  2. Ik sluit me volledig bij mijn voorgangster aan 😉

Geef een reactie

