Zwijmelen op zaterdag: Stemmuziek

Op woensdag 19 maart mag ik gaan stemmen voor de Gemeenteraad.
Om mezelf en ook anderen te inspireren koos ik voor vandaag het thema Stemmuziek.
Ik wens iedereen een heel prettig weekend, mijn stem is nu wat rasperig, dus ik ga in ieder geval niet zingen in een stemhokje;-)

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

7 reacties op Zwijmelen op zaterdag: Stemmuziek

  1. Marja zegt:

    Er zitten heel mooie stemmen tussen. Nu jij nog woensdag. Fijn weekend.

  2. Stemmen doe ik zeker al is het steeds meer met lood in mijn schoenen, omdat de politiek zo verziekt is en zo ver van de mensen afstaat en steeds meer opschuift richting grote belangen van geldmakers. Maar het is een recht. Als ik zo kon zingen zou ik het woensdag zeker doen! Fijn weekend!

  3. adwinmathon zegt:

    Dit is op jeugdcentrumdevlierthyveskrabbeltjes herblogden reageerde:

    ben nu alles van hun aan het kijken, super deze groep

  4. adwinmathon zegt:

    ben nu alles wel aan het kijken van deze super groep

  5. Dat zingen kan ik ook wel laten. Hier ook een zere keel…maar ik doe gewoon mijn gekke sokken aan tijdens het stemmen. Dat brengt vast ook een glimlach…

    Fijn weekend!

  6. We hoorden duidelijk de stemmen van kabouter Pechtold, Rutte bedriegen, Samson asociaal en Wilders eruit. Lokaal valt er nog veel te kiezen. Wij stemmen per volmacht omdat we in Los Boliches aan de Costa del Sol wonen. Fijne zondag. Salu2

  7. jokezelf zegt:

    Mooie stemmen. Ik was een grote fan van de toenmalige Nylons. Deze mannen lijken daar qua stemmen wel wat op, al zijn ze stukken springeriger ;-).

Geef een reactie

