Zing-zo

Gek hoe nu mijn gewicht is
Even kijken
Waar dat door komt
Ik ben in ‘overleefmodus’ gegaan
Checken nu of dat al ‘beter’ gaat
Hoe gaat het  nu met mij?
Topgewicht nu van 71,4 kg
Schrijven hoe dat voor me is
te behapstukken?
Of maak ik het ‘te zwaar’
Even letten op wat ik eet / drink
Nadenken over hoeveel ik wil wegen
Aandacht voor mijn hele lijf
Mooi lijf / lichaam dat mij beschermd
En met liefde iets meldt.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

6 reacties op Zing-zo

  1. Pingback: Mien Boudel » Blog Archive » Zing-Zo – *109*

  2. Melody zegt:

    een bijzondere en ook liefdevolle zorgzame invulling….

    jouw gewicht lijkt me oke als ik even denk aan hoe groot jij bent…. maar dat zegt niks, alles is afhankelijk van een goede gezondheid waarvan ik hoop dat die volop aanwezig is.

  3. ria zegt:

    Het staat buiten kijf dat je goed moet zorgen voor je lijf.
    Liefdevol
    Liefs, Ria

  4. tagrijn zegt:

    De BMI-test is wel handig. Is vast op het net te vinden.

  5. Plato zegt:

    Je maakt het vast een beetje te zwaar. Maak je niet zo dik, dan komt alles goed.

  6. Pingback: Zing-Zo ~~ 109 ~~ – Melody Music

Geef een reactie

