Zwijmelen op zaterdag

Mijn rechterhand zit nog in de brace en ik liet maandag jl. mijn bed- en bankdagen achter me. Niet dat ik vind dat ik helemaal opgeknapt ben, maar de verhoging is tenminste verleden tijd.

Nu maar hopen dat ik een zwijmelnummer heb uitgekozen die ik nog niet eerder plaatste 😉

Ik heb van deze heren nog een elpee waar ik elk nummer dat er op staat van ken.
Paul Simon is om het zo maar te zeggen ook een ander tijdperk met me meegegaan, want ik heb ook een CD van hem als solist.

Ik wens jullie een heel prettig weekend!
En dan ga ik na het weekend naar de Simon & Garfunkel Revival Band luisteren en kijken.

Nou daar ga ik dus heerlijk van genieten ..

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

10 reacties op Zwijmelen op zaterdag

  1. Remember the seventies, With Back to the 70’s. Je hebt een mooi zwijmelnummer uitgezocht.

  2. Die ga ik nu allemaal hier weer horen, zijn zulke mooie gitaarliedjes voor dochter om te zingen 😉
    Mooi nummer!
    Fijn weekend
    http://bibje.blogspot.nl/2014/02/zwijmelen-op-zaterdag_22.html

  3. Marja zegt:

    Ik was als tiener al een grote fan. Fré plaatste dit nummer al eerder, maar ik luister graag nog eens mee. Fijn weekend en snel opknappen hoor.

  4. Melody zegt:

    Mooi nummer….en ja dat het al eerder eens voorbij kwam is toch niet erg?

    Wens je een fijn weekend toe meis, en vooral veel genieten van de muziek oa.

  5. vlasje zegt:

    Ooit, in mijn wilde dagen, klaagden de buren toen onze muziek wel wat hard gedraaid werd. We antwoorden door dit nummer met de volumeknop open, te draaien. Het werd niet erg gewaardeerd.
    Maar blijft mooi, fijn weekend!

  6. Petr@ zegt:

    Heerlijke muziek, ik heb een cd van S&G.
    Maar eigenlijk al te lang niet gedraaid.
    Fijn weekend!

  7. cornma zegt:

    Echtgenoot vindt dit prachtig, zelf vind ik deze heren over het algemeen een beetje te zoetsappig.

  8. Trees zegt:

    Echt een heerlijk zwijmelnummer! Dit was een plaat die bij ons op zondagochtend werd gedraaid, de hele LP dan hè… Mijn dochter herinnert het zich ook nog en zingt dus alles ook mee!

  9. Ik hou wel van hun muziek. Het doet vaak wat voorzichtigjes, lente-achtig aan. Ik luister er graag naar!

  10. Plato zegt:

    S en G zijn altijd goed. Heerlijke muziek

Geef een reactie

