Zing-zo

Ik pakte iets waar ik ooit plezier in had in 2008 weer op.
Ik begon te schrijven voor mijn blog.
Eigenlijk schreef ik heel weinig met pen en plezier.
Maar ik tikte de letters gewoon ter eigen vertier.

Na 900 blogs ben ik noodgedwongen weer aan het typen geslagen.
En zo speciaal als die eerste blogs, zo zal het nooit meer smaken.
Tegenwoordig schrijf ik liever met pen en papier.
Hou ik veel wat ik schrijf voor mezelf en deel ervan maar summier.

Sommige mensen kunnen aardig tussen de regels doorlezen.
Die hoef ik niet te  vertellen hoe het nu eigenlijk met me gaat.
En onlangs belde Ann en Patt al op een vrijdagavond na 21.30 uur met me.
Had natuurlijk een teken aan de wand voor me moeten zijn.
Vertraagde mijn ritme wel, maar stopte niet.
Dat kwam pas deze week.
En pas nu kan ik alle puzzelstukken met elkaar verbinden.
Dank aan iedereen hieraan zijn / haar steentje heeft bijgedragen.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

5 reacties op Zing-zo

  1. Pingback: Mien Boudel » Blog Archive » Zing-Zo – *108*

  2. Een gedicht met veel inhoud meis, ik dank je ervoor.

    Al had ik natuurlijk veel liever gezien dat het een gedicht vol van geluk en vreugde was geweest.

    (((knuffel)))

  3. ria zegt:

    voorzichtig, aarzelend, maar toch zie ik weer een lachje en pretlichtjes in je ogen.
    Liefs, Ria

  4. Plato zegt:

    Misschien is een keer stoppen wel heel goed. Even pas op de plaats
    en dan doorgaan zoals je het zelf wilt. De jaren gaan voorbij en voorbij en voorbij.
    Ze komen ook niet meer terug. Het zou toch akelig zijn als je te laat begint met genieten.
    Vraag jezelf af: wat is er zo belangrijk dat ik me er steeds weer door laat beïnvloeden.
    The hell with it. IK GA GENIETEN.

  5. Pingback: Zing-Zo – *108* – Melody Music

Geef een reactie

