Zwijmelen op zaterdag: Virtuele muziekknuff

Soms is er niet veel wat je kunt doen.
Een liedje plaatsen is dan zo’n kleine blijk van hé ik denk aan je en geef je een virtuele muziekknuff.
Iedereen vragen om te duimen voor hen die dit nodig hebben.
Zelf is dat voor mij nu wat lastig, dus I keep my fingers crossed.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

8 reacties op Zwijmelen op zaterdag: Virtuele muziekknuff

  1. Marja zegt:

    Mooi nummer. Lief dat je deze virtuele knuffel stuurt naar de mensen die het nodig hebben.

  2. Ach ……. René Klijn dat jochie dat aan aids leed, mocht optreden bij Paul de Leeuw, een grote hit scoorde in de Top 40 (20-03-93 in de hitarade, hoogste plaats de nummer 1 en wel 15 weken in e Top 40) en uiteindelijk stierf aan aids. Goed nummer, maar hij wekte ook medelijden op.
    Wij wensen jou een fijn weekend.

  3. Er zijn altijd mensen die zo’n virtuele knuffel heel goed kunnen gebruiken, lief van je dat je het plaatst en er meer mensen dan jij beseft een groot plezier mee doet!

    Sterkte meissie, fijn weekend hoor.

  4. Rianne zegt:

    Prettig weekend.

    Mooi nummer, al heb ik de oorspronkelijke uitvoering dieper in mijn hart zitten.

  5. vlasje zegt:

    Ach ja, maakte grote indruk en is nog mooi. Lief!

  6. gewoonzoalsikben zegt:

    Mooi ,het raakt me dit nummer .Triest de jongeman die dit niet mocht overleven .De andere reactie over hem vind ik helaas niet echt aardig !!
    Elisabeth

  7. Een muziekknuffel… altijd fijn om te krijgen als hij nodig is.

  8. Plato zegt:

    Ik duim, ook al doen al mijn vingers pijn van de stijfheid.

Geef een reactie

