Ziekenboeg

Ik dacht na twee dagen wel weer beter te zijn.
Maar ja zo blijkt het dus niet te gaan.
’s ochtends voel ik me best wel tof en valt de verhoging ook best te behappen.
Maar ’s middags gaat het in een hogere versnelling.
Niet alleen mijn rechterhand heeft nu rust voorgeschreven gekregen.
Veel verder dan bed en de bank kom ik nu niet.
En na twee dagen heb ik die ziekenboeg eigenlijk wel gezien.

En ja ik zou de boeken kunnen lezen die hier nog op de leestafel liggen.
Maar daar ontbreekt mij de energie voor.
Dit blog gaat nog net.
Dus ga ik maar even verder met waar ik mee bezig was: zo weinig mogelijk.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

6 reacties op Ziekenboeg

  1. Manuela zegt:

    Nou.. Beterschap dan maar en goed aansterken

  2. Marja zegt:

    Van harte beterschap.

  3. ria zegt:

    Veel drinken Min . Beterschap
    Liefs, Ria

  4. tagrijn zegt:

    Dat lijkt me dan toch wat meer dan een skiduim. Beterschap.

  5. neem je rust hoor! Beterschap!

Geef een reactie

