Zing zo: Met Etty Hillesum

Ik volg mijn eigen weg
Niet altijd de gemakkelijkste route.
Teveel wegen die ik kan gaan
Uniek, eigengereid, eigenwijs.
Ik volg mijn eigen weg.
Tel mijn zegeningen
Ik ben “blessed”.en toch ook “stressed”.

Zoveel gelegenheden om te ontmoetenen even aandacht voor elkaar
Gehaast vaak lopen we door
Geen oog voor de natuur
En toch die is een goede raadgever
Nu niet tobben en mokken, maar groeien.

Ga je eigen (wijze) weg.
Elke dag opnieuw
Leef je eigen leven met pit,
Ook als het tegenzit,
Voel de spanning(en)
en de sensatie(s)
Nieuwe kansen aan de horizon.

Zet elke dag een stap
Op weg naar je droomdoel.
Neuriënd, tekenend of schrijvend.
Dromen, durven, doen, delen
en ook lekker buiten spelen.
Reis min of meer er naar toe

Te pas en te onpas
Eigenwijs en eigengereid

Veel schrijven
en andere kunstenaarsuitjes
Raar, zo’n kwartier
Schrijven met Etty is zo om
Laat de woorden nu maar
Als het ware stromen.
Pen op papier houden
Papier vullen met woorden
En dan bij het terug lezen..
Nog meer inspiratie zien.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

5 reacties op Zing zo: Met Etty Hillesum

  1. ria zegt:

    Zo te lezen was jij volledig fit vanmorgen.
    Mooi Min
    Liefs, Ria

  2. Pingback: Mien Boudel » Blog Archive » Zing-Zo – *107*

  3. mooiii meis, verwoordt veel, ook tussen de regels 😉

    Dank je wel hoor, liefs en fijne dag verder.

  4. Pingback: Zing-Zo – *107* – Melody Music

Geef een reactie

