Zwijmelen op zaterdag: Een valentijnsliedje

Vandaag dacht ik eerst aan From Russia with love en Goldfinger geïnspireerd door de Olympische spelen.

Ook dacht ik aan het liedje we gaan weer schaatsen, maar die kon ik niet vinden in de uitvoering die ik in mijn hoofd had.

En omdat het volgende week Valentijnsdag is, zet ik hier een favoriet Zwijmelliedje neer van Juan.  Wens iedereen een heel fijn weekend.

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

5 reacties op Zwijmelen op zaterdag: Een valentijnsliedje

  1. Marja zegt:

    Een jaar geleden deed je hetzelfde. 😉
    Fijn weekend.

  2. ik heb niets met sport omdat volgens mij de ware betekenis van dat woord al lang niet meer bestaat…..
    maar….

    ik hoop wel, meer dan ooit, dat de power of love, iets kan bewerkstelligen bij deze spelen….. want alleen al de homofobie neemt angstwekkende vormen aan!

    Fijn weekend

  3. Trees zegt:

    Altijd leuk! Een lekker zwijmel- en sportweekend gewenst!

  4. Ook jij met een mooi nummer “Back to the 80’s”. Een echte Sky radio Lovesong toen het station in 1988 begon. Fijn weekend en met al die regen kan je als reismeermin heerlijk zwemmen 😉

  5. Ik ben benieuwd naar je schaatsliedje! Geen idee welke je bedoelt. De sfeer is inderdaad wel heel erg jaren ’80 in dit nummer.

Geef een reactie

