Zing zo: Bucketlist

Bepalen wat je dromen zijn
Uit laten kristalisenCreativiteit hier hoog opzetten
Kunstenaarsuitjes, elke week
Even tijd maken voor mezelf
Twee uur per dag
Loslaten van zoektocht naar perfectie
In alles de liefde
Schrijven is mijn vorm van creativiteit
Toch blijft tekenen ook aan me trekken.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

5 reacties op Zing zo: Bucketlist

  1. Pingback: Zing-Zo – *106* | ♪ Mel☺dy ♪

  2. moeilijk he, gehoor geven aan alles dat jij zo graag wilt in de beperkte tijd die er is?
    Ik wens je alle toi toi toi maar bovenal veel ontspanning.

    Dank je wel voor je bijdrage!

    Liefs en fijne zondag.

  3. ria zegt:

    Gisterenavond zag ik een kunstenaar bezig met schilderen, mijn handen jeukten. Schetsen van vogels ,vlinders en bloemen, op-en ondergaande zon, mijn vingers zeggen, niet dromen maar doen.
    Lieve groetjes, Ria

  4. platoonline zegt:

    Tijd besteden aan jezelf is belangrijk. Twee uur per dag is weinig. Aan wie besteed je dan die andere uren allemaal? Dat moeten wel geluksvogels zijn.

  5. Pingback: Zing-Zo – *106* – Melody Music

Geef een reactie

