Zwijmelen op zaterdag: een heksenlied

Madame Mikmak mag natuurlijk niet ontbreken.
Vanaf afgelopen maandag is zij in mijn gedachten.
Nou als ik al aan heksen denk, dan komt toch Disney weer bij mij naar boven..
En tja dan is er een heel breed scala aan heksen die je op allerlei manieren proberen te tarten, voor zich te winnen.

En dan krijg je als je bij you tube dit als je daar Disney en Witches ingeeft.
Nou zelf zet ik The Voice even wat harder, ga op de dansvloer staan en geniet..

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

6 reacties op Zwijmelen op zaterdag: een heksenlied

  1. Marja zegt:

    Dit swingt heerlijk. Dank voor het leuke filmpje als bonus.

  2. Dag Min, ook al tovert Madam MikMak mij een lach op het gezicht en dit nummer wederom heerlijk is. Ga ik ook jouw de volgende zwijmel overslaan, ik vind het zonde als ik bij ieder langs ga en merk op dat het andersom niet gebeurt , dan besteed ik mijn kostbare tijd liever aan mensen wiens tijd ik ook waard ben.

  3. mooi mooi mooi……..die Disney heeft t toch maar, altijd weer, goed opgepakt…. en zag overal potentie in….
    de muziek hier, het ritme erin… nodigt uit om mijn dansschoenen uit de kast te halen en een slowfox te dansen (weliswaar in mijn eentje omdat ik alleen thuis ben en mijn honden die dans nooit geleerd hebben)

    Fijn weeekend.

  4. Marja zegt:

    Mail je mij even jouw e-mailadres dan kan ik het zwijmeloverzicht ook naar jou sturen. Daar staan alle nummers in die ooit zijn geplaatst.

  5. Heerlijk, Sinatra. Vroeger in mijn wilde tijd kwam ik soms in een coffeeshop waar de uitbater sprekend op Madame MikMak leek. De coffeeshop droeg de naam MikMak. Ik moet daar altijd weer aan denken als Madame MikMak zie.

  6. platoonline zegt:

    Mikmak is leuk. Maar mijn favoriet is Heks Gruweltje, dat domme heksje dat ik ooit zelf bedacht voor de kinderen en waarover ik nog eens een boekje wil opendoen.

Geef een reactie

