Invalshoek 55: Mikmak -> blijmoedig

Het is weer tijd voor een nieuwe invalshoek en ik hoop jullie met het woord en de invalshoek te inspireren tot creatieve bijdrages.

Woord: Mikmak
Invalshoek: Blijmoedig

Deze invalshoek zal tot 26 februari 2014 blijven staan.

Lees de bijdrages van:
Ria
Min
Jackles
Melody
Marja
Ikan-Mas

NB.: De kopfoto van mijn blog is gemaakt door Melody

De tekening in de kopfoto is van de spelende filosoof.
Deze tekening is gemaakt op basis van mijn elevatorpitch en wat steekwoorden.
De foto’s zijn gemaakt door Iris Wildeboer en zijn voor mij ook bronnen van inspiratie.

Dit bericht werd geplaatst in Invalshoek. Bookmark de permalink .

7 reacties op Invalshoek 55: Mikmak -> blijmoedig

  1. ria zegt:

    Je weet de thema’s wel te kiezen Min.Ik heb mijn best gedaan .Niet tevreden? Gooi dan de mikbak maar in de prullebak. Hier is mijn bijdrage:http://www.rias-weblog.nl/?p=3872
    lieve groetjes, Ria

  2. Pingback: Invalshoek 55: Mikmak/blijmoedig | Jackles

  3. Jackles zegt:

    Well now, om in een mooie Nederlandse term te beginnen. Wat jammer dat ik er pas bij editie 55 in stap! Maar het is nooit te laat denk ik… & misschien haal ik er ook nog wel een aantal in. 😉
    Voor nu hier mijn bijdrage: http://dutchjackles.wordpress.com/2014/01/31/invalshoek-55-mikmakblijmoedig/

  4. ik heb de meldingen gemist in mijn reader en fb…. sorry dus dat ik later ben…

    http://melodymusic.nl/?p=26590

  5. platoonline zegt:

    Er zijn al een paar leuke verhalen verschenen he? Leuk dat de rubriek zoveel succes heeft.

  6. smijling zegt:

    sorry mijn mikmak staat er ook al
    zeker vergeten te melden
    op http://smijling.wordpress.com

Geef een reactie

