Zwijmelen op zaterdag

Vandaag kan ik even niet kiezen.
Zoveel muziek, wat wil ik eigenlijk horen.

Ik kies maar iets uit de film die ik steeds opschrijf als de beste film die ik ooit zag.
Ik zie me nog met mijn moeder en broer in de bioscoop zitten en van deze film genieten.

Wens iedereen een fijn weekend.

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

6 reacties op Zwijmelen op zaterdag

  1. veel van de muziek uit dit soort films is prachtig, mooi voorbeeld ervan heb je gekozen.

    Fijn weekend meis.

  2. Marja zegt:

    Zalig nummer en prachtige film. Dank voor je bijdrage. Fijn weekend.

  3. Trees zegt:

    Wat een mooie muziek en een heerlijk nummer. Ik ken de films niet hoor, maar volgens mij heb ik wat gemist. Ik vind tekenfilms toch wel vaak heel leuk!
    Een fijn weekend!

  4. Ja lekker dan. Klik op het filmpje mag ik het niet zien 😦
    Ik ga even verder zoeken of het nog ergens staat.
    Fijn weekend.

    http://www.bibje.blogpost.com

  5. vlasje zegt:

    Voor een bepaalde stemming een lekker nummer!

  6. Plato zegt:

    Inderdaad, een leuke film. Lange tijd niet gezien.

Geef een reactie

