Zwijmelen op zaterdag: Het stroomliedje

Vorig week zette ik op deze plaats een opkikkerliedje.
Dat was dacht ik wat ik nodig had.
Maar Melody plaatste bovenstaande liedje, dat echt veel meer verwoordde hoe ik me voelde.

In 2008 had ik het lef om te beseffen dat het zo niet verder ging.
Maar het was bijna te laat (tenminste dat gevoel had ik) om naar de hemel te reiken.
En zonder het te weten haalde ik de hemel naar me toe.
Niet dat ik daar ook maar een tel erg in had.
Mensen die hier vanaf 27 maart 2008 lezen weten heel goed dat ik me vaak met of door het water mee liet nemen.
Ik kreeg van Ria (van Oldtimer) de tip die mijn lijfspreuk is geworden:
Wie kan sturen, zeilt met elke wind.

En in 2013 leerde ik met dank aan mijn meditatietraining het begrip stuurvrouwschap kennen.
Het is niet altijd makkelijk om het stuur in handen te houden, zeker niet als het stormt.
En nee ik kan niet in de toekomst kijken..
Maar ik wil blijven zorgen dat mijn creativiteit blijft stromen.

Wens jullie een heel fijn weekend, reik niet naar de hemel, maar haal hem naar je toe.
Want niets blijft, alles stroomt….

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

2 reacties op Zwijmelen op zaterdag: Het stroomliedje

  1. ria zegt:

    Min zeil fijn met de wind mee,
    Lieve groetjes, Ria.

Geef een reactie

