Zwijmelen op zaterdag: Een opkikkerliedje

Vandaag had / heb ik echt even behoefte aan een opkikkerliedje.

En dan denk ik aan dit liedje.

Wens jullie allemaal een fijn weekend.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

8 reacties op Zwijmelen op zaterdag: Een opkikkerliedje

  1. Plato zegt:

    Zo’n opkikkertje gaat er wel in. Hopelijk hebben jullie een heel fijne jaarwisseling gehad. Voor 2014 wens ik jullie een gezond; inspiratievol en gelukkig jaar.

  2. Greet zegt:

    Haha, leuk. Hij weet het negatieve om te zetten in iets positiefs!

  3. Marja zegt:

    Wat een leuke zwijmel. Sterkte met alles.

  4. he bah meis, dat is vervelend voor je! Hopelijk helpt dit liedje je en schijnt de zon (die hier nu ook schijnt) zodanig op je snufferdje dat het ook je ziel en hart verwarmt!

    Fijn weekend hoor!

  5. ria zegt:

    Min wat leuk.Hier kikker ik helemaal van op.Dat had ik ook even nodig .Bedankt
    Liefs, Ria

  6. Ik hoop dat jij je al weer wat beter voelt.
    De allerbeste wensen nog en vooral veel gezondheid in 2014 !
    Groetjes Laura

  7. Trees zegt:

    Hij is leuk zeg, lang niet gezien die Muppets!
    Leuk bedacht die ‘opkikker’ 🙂

  8. Ahhh… hij is aandoenlijk… ik hoop dat hij je opgekikkerd heeft…

Geef een reactie

