Van 26 ontmoetingen naar 32 klussen in huis

Ik kan me zo voorstellen dat men zich afvraagt wat mijn plannen zijn nu de 26 ontmoetingen in de richting van mijn boek op dit blog staat:

Dus dit is ook een #Nieuwjaarsblogchallenge 16: een vraag beantwoorden:

Onlangs meldde ik al op Facebook dat als ik 26 ontmoetingen richting mijn boek op mijn pad weet te krijgen, wat zijn dan nog meer zaken die al een tijdje aan mijn rokken (als ik ze wat vaker droeg) zouden trekken?
Dat zijn de klussen in en om het huis.
Wellicht schuilt in de klussen afmaken ook een angst.
Want tja wat ga ik doen als al die klussen geklaard zijn?
Als ik een beetje op mijn vader lijk wellicht de hele tent verkopen en een nieuw project beginnen.

Want bij de selectie van de verhalen van boek 1 begon ik ook al met de selectie voor boek 2.
Maar goed ik heb de klussen in huis dus nu maar eens in een schrift geschreven en voor ik het wist had ik er 32 opgeschreven.
Gezien het weer van de afgelopen tijd zullen het er nog wel even dat aantal blijven.
Vanaf begin vorig jaar proberen we zaken die we echt niet meer gebruiken het huis uit te krijgen.
Want er dient nog het één en ander verplaatst te worden.
En dan er 32 x over schrijven dit jaar wat we allemaal zo tegen komen.

Zo kwam ik bij het leegruimen van een doos al de eerste schrijfsels tegen die ik ooit schreef.
En o, ja de uitgever kreeg inderdaad op 31 december mijn manuscript toegestuurd, maar als zij het omzetten ziet het er toch wereldvreemd uit.
Dus ik schuif dit 32 klussen nog even voor me uit, want anders komt mijn boek pas in 2015 uit…

 

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

