Creativiteit, de eerste week: Invalshoek Tekening -> veelzeggend

Hoe creatief ben ik dit jaar geweest?
Ik schreef vanaf 18 maart in ieder geval dagelijks in een schrift.
En sinds september heb ik regelmatig een schrijfretraitedag.
De laatste ontmoeting in de richting van mijn boek wil ik voor het einde van dit jaar nog op mijn blog publiceren.
Echter nu is dan het creatieve moment te onthullen wat ik nu eigenlijk aan het doen was bij de 23e ontmoeting in de richting van mijn boek.
Zie hier het verslag wat ik schreef.

De titel was wellicht voor een goede verstaander al het halve woord.
Want tijdens een workshop de vrolijke koe schilderde ik een vrolijk kalf.
Het idee voor die workshop kwam trouwens op mijn pad doordat een collega er heel enthousiast over vertelde en omdat mijn ouders sinds zij 12,5 jaar getrouwd zijn koeien in allerlei soorten en maten verzamelen wilde ik ze in ieder geval een door mij gemaakte koe geven.

Vrijdagavond gingen Juan en ik op pad met het schilderij richting Hilde en Sjoerd.
Mijn boek staat nog in niemands boekenkast, maar er hangt nu wel kunst door mij mede mogelijk gemaakt in de keuken.
Nog 83 dagen voordat ik jarig ben en ja ik zal creatief met die tijd omgaan.
Eens kijken of het me voor mijn verjaardag gaat lukken om de foto van dit kunstwerk op mijn blog te krijgen…

De tekening was, maar dat had ik al geschreven vond ik veelzeggend.
En toch ik ben niet vaker naar buiten gegaan voor de broodnodige buitenpret.
Ik kan jullie niet vertellen hoeveel binnenpret ik over de reis naar mijn boek en de creativiteit die dat veroorzaakt heeft heb gehad…

Wordt vervolgd …

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk, Reismeerminboek. Bookmark de permalink .

Een reactie op Creativiteit, de eerste week: Invalshoek Tekening -> veelzeggend

  1. Pingback: Invalshoek 53: Tekening, veelzeggend. | reismeermin

Geef een reactie

