#Nieuwjaarsblogchallenge 15:

Nu het einde van het jaar in zicht is en de kortste dag van het jaar alweer voorbij is het tijd om te kijken naar het jaaroverzicht.

Wat had ik ook alweer gewenst en me voorgenomen?
https://reismeermin.wordpress.com/2012/12/31/champagneplan-2013/

En wat zijn er van die voornemens terecht gekomen?
Nou het huis is iets opgeruimder, er zijn wat spullen weggegeven of zelfs weggegooid.
En tot en met september was ik heel erg over dit jaar te spreken.
Maar ja toen kwam de herfstdip die behoorlijk standvastig bleek.

Toch heel blij met de alarmsignalen die mijn lijf en leden me tijdens deze periode gaven.
Want oké ik reed )figuurlijk gesproken) nog wel door oranje, maar ik stopte daarmee voordat het rood werd.
En net als bij een echt oranje licht wat ineens toch op rood springt zitten daar wel wat kosten aan.

Ik stopte met dansen aan de ene kant (Zumba) en hervatte het ook weer vorige week op een andere manier (Biodanza).
Ik volgde een jaartraining Zijn en Worden.
Liep mee als aspirant bestuurslid van de Zonnebloem.
Ging samen met vriendlief op vakantie naar Beuningen (gemeente Losser), Gulpen, Parijs, Zomervakantie Frankrijk en onlangs nog een weekendje Blitterswijk.
Had 26 (en meer) ontmoetingen in de richting van mijn boek.
Deed vaak mee aan inspirerende bloguitdagingen.
Maar oké ik geef het toe de doelstelling om 60 vertalingen te maken voor Wakibi heb ik niet gehaald.
En nee dat ga ik de laatste dagen van dit jaar ook niet nog even snel doen.
Ook de reis richting Slijterijmeisje zal in 2014 zijn.
Dus nee, niet alles wat ik me voornam kwam echt uit de verf.
Wat me brengt bij het opfrissen van ons huis..
Nou laat ik het zo zeggen, daar heb ik al tijden een heel blog over klaarstaan.

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

