Zing-zo Creativiteit

Creativiteitscontract afgesloten, negentig lang zal ik jullie daarvan op de hoogte houden
Ruimte om verder te groeien, te knoeien en te zien wat er uit wat pitjes zal gaan bloeien.
Elke dag beginnen en eindigen met creativiteit
Activiteiten ook buiten mijn comfortzone
Tekenen, schrijven, dansen, mediteren
Invalshoeken, WOW, One-0-One, We300, Zwijmelen op zaterdag, Zing-zo
Volg mij(zelf) op deze reis
In negentig dagen elke dag iets creëren, maken, bakken of een andere creatieve invulling.
Tijd voor tv en internet gaan beperken (tijd moet ergens vandaan komen)
Elke week mezelf trakteren op een kunstenaarsuitje
Ik ga dus negentig dagen iets creatiefs doen.
Tot de dag dat ik, op 22 maart, weer een jaartje ouder wordt.

 

 

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

5 reacties op Zing-zo Creativiteit

  1. Melody♫ zegt:

    mensenkinderen wat een plannen en vooral wat een energie….
    wat dat betreft benijd ik je enorm.
    Ik wens je alle succes natuurlijk maar bovenal heel veel plezier.

    dank je wel voor je bijdrage, liefs en fijne zondag.

  2. Pingback: Zing-Zo – *100* | Melody

  3. ria zegt:

    Oefffff…nee dat doe ik jou niet na.
    22 maart zet ik op de kalender, jij bakt dan een lekkere taart en laat mij proeven.
    Heel veel succes.
    lieve groetjes, Ria

  4. minoesjka2 zegt:

    Wow, wat een uitdaging zeg!! Dat is toch net even iets te ver buiten mijn comfortzone om zo’uitdaging aan te gaan. Maar jij heel veel succes. 🙂

  5. Pingback: Zing-Zo – *100* – Melody Music

Geef een reactie

