Zwijmelen op zaterdag: de 1e winterdag

Nee, ik zal maar niet een sjaal gaan breien voor deze 1e winterdag
(Dank aan Google voor die suggestie, alleen leuk om aan te klikken op 21-12 trouwens)

Maar als ik aan een winterliedje denk, denk ik nu gelijk aan het liedje wat ik vorige week even meezong.

En dan in wat mij betreft de allerbeste uitvoering van Bing Crosby.

Dit jaar ben ik met mijn kerstwens niet echt origineel, ik zet hier dezelfde boom neer als vorige jaar:

X
Min
wenst
Vakantie
iedereen
Gezondheid
Geluk, plezier
Tijd met familie
Tijd met vrienden
Prettige feestdagen
Geniet en niet met mate
van lekker eten en drinken
Schrijf, lees, reageer, inspireer
Invalshoek, WE300, one-0-0ne
Een heel gelukkig nieuwjaar
Fiets, wandel, dans, zing, ontspan
Doe dingen die je leuk vindt expres
Het zijn de kleine dingen die het doen
Vrede, veiligheid, respect, waardering
Rust, reinheid, regelmaat, solidariteit
Tolerant, betrokken, zorgzaam, helder
Zelfrespect, zelfwaardering, assertief
Volg je gevoel
Sneeuwballen
Ontmoetingen
Ontdekkingen
Kantelpunten

Zo leuk vorig jaar kreeg ik deze boom van familieleden terug als kerstwens per e-mail.
Waardoor eigenlijk de wens om een boek te schrijven als een sneeuwbal me raakte.
En ja deze kerstwens heeft dan ook een prominente plaats gekregen in mijn eerste boek.
En ik schreef de kerstkaart met de beste wensen inclusief de boektitel aan mijn redacteur en de vormgever van de voorkant van mijn boek.

UPDATE 23-12-2013, deze blog voeg ik toe aan de #nieuwjaarsblogchallenge 17: Een kerstgroet.
En hier is de Google Doodle van 21 december nog te zien: http://www.google.com/doodles/first-day-of-winter-2013

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

7 reacties op Zwijmelen op zaterdag: de 1e winterdag

  1. Marja zegt:

    Mooie tekstboom en zalige kerstzwijmelmuziek. Ik wens je heerlijke dagen. Tot zaterdag.

  2. Fijne feestdagen!!!
    gr Bibje (www.bibje.blogspot.com)

  3. mooi mooi mooi….. en ja ik wens jou alles dat jouw hartje begeert 😉

  4. ria zegt:

    Die boom noemt alles wat een mens een ander en zichzelf kan wensen.
    Winterland is mooi om naar te kijken maar voor mij liever zon zonder sneeuw en ijs.
    Lieve groetjes, Ria

  5. Trees zegt:

    Prachtig dit nummer, kan niet missen dat iedereen van zo’n klassieker houdt.
    En de tekstboom is ook erg leuk!
    Fijne Kerstdagen gewenst!

  6. minoesjka2 zegt:

    Ja!! Dit is echt een klassieker om even lekker weg te dromen ……….. geweldige opname. Hele fijne dagen gewenst.

Geef een reactie

