Hoera een nieuw (boek)jaar

Ik weet dat een jaar 12 maanden telt.
Maar ik werk toch met een iets gewijzigd boekjaar.
Zo vind ik het veel leuker om met 13 periodes te werken van 28 dagen (totaal 364 dagen)
Maar ik geef gelijk maar toe dat ik daar ook best creatief in ben.
Als ik daarbij een dag kan wegbezuinigen dan laat ik dat niet.

Voor mij begon 2013 met het bijhouden van de inkomsten en uitgaven op 24 december 2012 en wat mij betreft was 19 december de laatste boekdatum van dat jaar.

Het nieuwe boekjaar 2014 is wat mij betreft dus geopend.
Verwacht dat het dit boekjaar 6 dagen langer duurt voor ik het boekjaar af kan sluiten.
Maar dat mag de pret niet drukken.

En oké, ik geef toe ik lag bij de titel al helemaal dubbel van het lachen.
Want ja, als alles zo verloopt als ik het plan komt in 2014 mijn eerste boek uit 😉

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

