#nieuwjaarsblogchallenge 11

Nummer 10 daar heb ik nog even wat studie voor nodig, aangezien ik zelf nog niets met plugins op mijn blog heb gedaan.

Nu dus naar de uitdaging nummer 11, of ik jullie even mee terug wil nemen dit weekend.

Zaterdagochtend  14  december keek ik in mijn mails, om te kijken of ik ook iets wat zaken weg kon doen.
En ineens kwam er een nieuwe blog binnen gericht aan het bestuur van de Zonnebloem, Wijchen.
Al een tijdje loop ik als aspirant-lid mee en deed dat toe nu toe nog niet echt heel erg op de voorgrond.
Het was een mailtje dat ging over het feest dat de Zonnebloem, afdeling Wijchen i.v.m. het 45-jarig bestaan.

We werden uitgenodigd om een kerstliedje in te studeren en met een koor mee te zingen.
Ik schoot echt vol in de lach, printte de liedtekst uit en las het één keer over.
Ach met wat betere zangers en de melodie zou het vast goed komen.

Zondag 15 december:
Alle gasten en vrijwilligers die zich hebben opgegeven zitten in de feestzaal (ruim 200 mensen).
De voorzitter heeft de feestmiddag geopend door het een en ander te vertellen over het begin van de Zonnebloem, Wijchen.
Het koor, Kerst Pur gedoopt voor deze gelegenheid, komt om half drie de feestzaal binnen en dan roept de voorzitter alle bestuursleden en mij, als aspirant, als laatste.
En oké ik geef het toe het ging best goed.
Kerstliedjes heb ik vaker meegezongen.
Het koor ging later ook nog ander repertoire zingen, nou daar had ik veel minder mee uit de voeten gekund.

En het volgende nummer vond ik ook echt heel knap gedaan.
Ben heel blij dat we dit nummer niet mee hoefde te zingen 😉

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

3 reacties op #nieuwjaarsblogchallenge 11

  1. tagrijn zegt:

    Dapper van je, hoor! En dat koor zingt lang niet slecht.
    Misschien alleen eens op zoek naar een sterkere begeleider.

  2. ria zegt:

    Je hebt het goed gedaan . Pur sang ook.
    groetjes, Ria

  3. Plato zegt:

    Hoi Min. Wat fijn dat je weer bij Ria bent geweest. Het heeft haar zo goed gedaan. Je bent echt een kerstengeltje.

    Die muziek is prachtig. Zo’n klein koor en toch zulke gevarieerde structuren in de zang. Ik heb er met plezier naar geluisterd.
    En ja…erg leuk dat de vrijwilligers op deze manier in het zonnetje werden gezet. Ze verdienen het.

Geef een reactie

