#nieuwjaarsblogchallenge 5 / Zwijmelen op zaterdag

Vandaag is de opdracht om een you tube filmpje te plaatsen op mijn blog.
Nou en omdat het vandaag zaterdag is ga ik een stukje schrijven over muziek waar ik mee heb gezwijmeld.
En met dank aan de tips van Linda Nuyts leer ik nu ook nog you tube beter kennen.
Maar op dit moment zit er eigenlijk maar één liedje in mijn hoofd.
En dat komt dan door het nieuws dat Nelson Mandela is overleden.

Terwijl ik naar de muziek luister zie ik ook heel wat uitspraken van Nelson Mandela langskomen en deze spreekt me heel erg aan, gezien mijn reis richting mijn boek:

Het lijkt altijd onmogelijk, totdat het klaar is.

En begon ik dit blog niet om deze reden die Nelson Mandela hier verwoord?

Als we lezen kunnen we naar vele plaatsen reizen, veel mensen ontmoeten en de wereld beter begrijpen.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

9 reacties op #nieuwjaarsblogchallenge 5 / Zwijmelen op zaterdag

  1. Marja zegt:

    Prachtig. Logisch komt dit nummer vandaag vaker voorbij. Geen enkel probleem. Fijn weekend.

  2. vlasje zegt:

    Hij heeft veel betekent voor de wereld en zulke mensen zijn , helaas, zeldzaam.

  3. Trees zegt:

    Heel voor de hand liggend, prachtig!
    Een heerlijk zwijmelweekend wens ik je!

  4. Plezant nummer. Vannacht er al opgezet bij Marja 😉
    We kunnen elkaar dus voor 50% een hand geven.

  5. Afgezien van de muziek op zich hebben de dames mooie stemmen ….En ja t ligt wel in de lijn der verwachting dat er veel muziek mbt Mandela voorbijkomt vandaag.

    Fijn weekend

  6. Deze man kan niet vaak genoeg herdacht worden.
    Hij was een Engel op aarde die nu zijn reis voortzet !

  7. dieneke zegt:

    Het lijkt altijd onmogelijk, totdat het klaar is. een waar woord. De wijsheid van Mandela daar zouden meer mensen een beetje van mogen hebben……dat zou de wereld verder helpen.

  8. Hans zegt:

    Opdracht is goed gelukt en erg goed ingespeeld op de actualiteit.

Geef een reactie

