# nieuwjaarsblogchallenge 4

Mijn top..

Jawel ik heb een top .. met mijn favoriete blogjes en nee die ga ik jullie niet melden.
Want die blogjes schreef ik vanaf 27 maart 2008 allemaal zelf.
En pas bij het voorwoord van mijn boek bleek wat de verbindende factor was.
Dat was met één woord te zeggen, dus nee de titel zal geen Reis naar meer minnen heten.

De titel van het boek verraad ik nog niet.
Dat boek dient echt nog een rondje te maken langs mijn redacteur en daarna naar de uitgever.

Ooit in 2008 heb ik ook eens overwogen om een boek samen te stellen met blogjes van bloggers die ik volg.  Reis met Min langs meer bloggen.
Dus ik zet hier mijn top met bloggers die ik nu volg en die ik maar steeds niet hiernaast geparkeerd krijg.
Mamma Muis
Plato
Melody
Ria
Rietepietz
Marja
Ikan Mas

Altijd een mening

En toen ik pas met bloggen begon was mijn lijstje met blogs dat ik volgde veel langer.
Toen kwam ik van Plato of Mama Muis zo via zijn linkenlijst bij allerlei leuke bloggers uit.
Dat ga ik dus binnenkort weer doen, want ik lees echt de laatste tijd veel te weinig blogs.
En ik reageer nog minder dan dat ik lees.
Met dank aan deze nieuwjaarsblogchallenge weet ik weer dat ik dat juist altijd zo leuk, zo top vond en merk ik dat nu ik het opschrijf mijn ogen gaan sprankelen..

Oh en waarom kwam 5 voor 4..
Bij het inplannen niet goed op de tijd gelet 😉

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

Een reactie op # nieuwjaarsblogchallenge 4

  1. Plato zegt:

    Sommige dingen begrijp ik niet goed. Die laatste twee zinnen bijvoorbeeld. Kun je nog eens toelichten waar dat over gaat (misschien ben ik vandaag zelf niet bij de tijd maar ik snap het echt niet).

    Een blogjesboek van bloggers die je volgt. Heb je daar al eens eerder over geschreven? Ik volg je toch regelmatig maar dat kan ik me niet herinneren. In elk geval is het kennelijk niet doorgegaan.
    Het idee is aardig, mits de schrijvers natuurlijk akkoord gaan.

    Enfin, je hebt straks je eigen boek(en) daar zul je het wel druk genoeg mee hebben.

Geef een reactie

