Kerstpiekeren

Dit Kerstverhaal is gebaseerd op feiten die me verteld zijn, maar waar ik namen en plaatsen van gewijzigd heb.

Ann was aan het twitteren geslagen.
Ach zo ontmoette je, zei ze me, nog eens nieuwe mensen.
Ze hoopte eigenlijk dat ze de man van haar leven zou ontmoeten.
Ze was een fervent lid van de club van slechte huisvrouwen
En omdat ik (Min) mezelf niet echt (of echt niet) reken tot de beste huisvrouwen ging ik die club ook volgen via Facebook.
Niet dat ik eraan dacht of denk om mijn vriendlief in te wisselen.
Maar nieuwe mensen leren kennen leek me ook wel iets.
Ik had geen idee dat er daardoor ook allerlei nieuwe uitdagingen op mijn pad zouden komen. Maar dat is weer een heel ander verhaal.

Goed Ann was aan het twitteren geslagen.
Ze volgde heel wat mensen en ze werd ook door veel mensen gevolgd.
En omdat ze soms ook weleens te veel tweets plaatste kwam ze af en toe in de twitterjail terecht.
Ze had twitterde ze op een dag eigenlijk geen zin in de Kerst.
Ze was alleen, de vriend nog niet gevonden en tja waar zou ze nu eens heen gaan?
Een winterslaap leek haar eigenlijk wel heel aanlokkelijk.

Patt gaf een reactie terug en nodigde Ann uit om bij bij haar Kerst te komen vieren.
Deze Kerst is alweer een paar jaar geleden.
Maar ik heb er verhalen over gehoord waar ik warm van word.
Zo is er een hechte vriendschap ontstaan, ondanks die kilometers die de dames scheiden.

Was Ann met die Kerst nog manloos, nu heeft ze een leuke vriend.
Waardoor ze zelfs aan verhuizen denkt.
Van beide dames heb ik nog niet vernomen hoe ze Kerst gaan vieren.
Maar ik wens u en de dames een prettige kerst toe.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

10 reacties op Kerstpiekeren

  1. Pingback: De U.O. en….. de WE-300 voor december | Platoonline

  2. platoonline zegt:

    Nou Min, dan maak ik van de gelegenheid gebruik om je ook een prettige kerst te wensen. Maar eerst de Sint, als ie tenminste niet van het dak is gewaaid. Zou zonde zijn want er is natuurlijk geen verzekering die de schade van zo’n oude man dekt. Hoor je daar toevallig niet wat kloppen?
    Ga eens kijken…. brrrrrr,…. griezelig.

  3. ria zegt:

    Ik hoop het met je mee en vind dit een warme WE
    Liefs,Ria

  4. tagrijn zegt:

    Ofschoon de sint vanavond hier nog moet langs komen, dat hoop ik tenminste, en ik dus nog in de sintmodus sta, wens ik jou ook een mooie kerst en een creatief 2014.

  5. Dwarsbongel zegt:

    Een helemaal-bij-de-tijd verhaal, moderne communicatiemiddelen als rijtuig van vriendschap en romantiek!

  6. Mooi dat zoiets tot standen kan komen , zo zie je dat warmte ook door social media nog mogelijk is . Mooie WE πŸ˜€

  7. Plien zegt:

    Mooie WE.
    ik wens jou een hele fijn kerstdagen.

  8. gewoonanneke zegt:

    Mooi verhaal, zo kunnen dingen opeens veranderen…. Fijne feestdagen ook

  9. Mrs. T. zegt:

    Het wereldwijde web brengt gelukkig ook heel veel mooie dingen!

  10. Trees zegt:

    Wat een leuk verhaal Min… Het WWW is onmisbaar voor van alles en nog wat geworden πŸ˜‰

Geef een reactie

