#nieuwjaarschallenge, 1

Zo en dit wordt dan de eerste echte nieuwjaarschallenge blog.
De vraag van 1 december is: Vertel je (blog)verhaal

Ik ben iemand die graag leest. En nee dat beperkt zich niet tot een boek, krant, tijdschrift of teletekst. Nee ook blogs lees ik graag.
Echter in 2008 reageerde ik vaker op blogs dan dat ik nu doe.
Ik loop echt heel wat blogs achter.

Ik begon duw met het lezen van blogs en ik werd uitgedaagd om ook een blog te beginnen.
Mijn eerste blog, getiteld Tante Zus, heeft maar een kort leven gehad.
De tweede blog die ik een naam gaf was Reismeermin en tot op de dag van vandaag ben ik blij met die creatieve inval.
Want ik reis graag en meermin is niet alleen een verbinding met het water waar ik (ondanks dat ik er regelmatig over schrijf) niet altijd een even goede verhouding heb, maar het heeft dat ook met mijn achternaam (van Weelden).

Ik werd niet alleen uitgedaagd door bloggers maar ook door anderen die ik echt tegenkwam. Zo werd me het volgende gevraagd: “Waarom begin je nu niet met schrijven als daar je hart je dat ingeeft”?.
En zo begon ik op 27 maart 2008 mijn droom te volgen.
Ik schreef vooral voor me zelf om te kijken naar wat nog wel ging.
En er kon steeds meer.

Nu ruim 5 jaar verder pluk ik de vruchten van het besluit om een blog te nemen en regelmatig te schrijven.
Iets wat me helpt om op koers te blijven.
Toch duurt de reis richting mijn eerste boek iets langer dan ik had gehoopt.

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

3 reacties op #nieuwjaarschallenge, 1

  1. hoe ver ben je nu met je boek?

  2. hegeman zegt:

    Succes met de challenge.

  3. MijnHerstel zegt:

    Ik ben daar ook benieuwd naar!

Geef een reactie

